X
تبلیغات
رایتل
چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1396

نکات مهم در طراحی دکوراسیون رستوران

رستوران داری حرفه ای است که علاوه بر داشتن مهارت آشپزی و تنوع غذایی نیازمند مکان مناسب و دلپذیری برای مشتریان می باشد. زیرا جهت انتخاب یک رستوران ابتدا طراحی داخلی رستوران در دید قرار می گیرد و سپس نوع آشپزی و سبک غذاها و دیزاین آن می تواند یک مشتری تازه وارد را به یک مشتری دائمی تبدیل کند. بنابراین سرمایه گذاری و هزینه خوب جهت طراحی دکوراسیون رستوران نقش مهمی در جلب مشتری داشته باشد و باید افراد از بودجه این بخش به هیچ وجه کم نکنند. در ابتدا مشخص باید باشد که شما می خواهید غذاهای سنتی طبخ کنید یا غذاهای ملل این مسئله بر نوع طراحی دکوراسیون رستوران سنتی و یا طراحی داخلی دکوراسیون رستوران مدرن تاثیر می گذارد و تفکیک کننده این بخش ها است.
دکوراسیون رستوران
در طراحی دکوراسیون داخلی یک رستوران اولین نکته انتخاب رنگ مناسب است. رنگ بر مقوله های زیادی از جمله جلب اعتماد و دعوت کنندگی، بر روی اشتها، مقدار سرعت غذا خوردن، میزان فروش و... در حرفه رستوران داری تاثیر دارد و دکوراسیون رستوران با مقوله رنگ سرو کار دارد. شما با رنگ به مشتری احساس  های مختلفی را القا می کنید. اینکه در یک رستوران لوکس و اشرافی قرار گرفته اید یا در رستوران شاد و فانتزی و... می تواند با نوع رنگی که در طراحی دکوراسیون رستوران مدرن در نظر گرفته می شود بر روی ذهن مشتری القا شود. انتخاب رنگ می تواند مسیری برای رسیدن شما به ایده آل ها و یک تاثیر گذاری سریع باشد.انتخاب وسایل و تجهیزات داخلی از جمله صندلی ها، میز ها و ... و هم چنین نوع چیدمان دکوراسیون رستوران نیز جز بخش های بعدی در طراحی دکوراسیون رستوران است که باید به آن باید توجه ویژه داشت و طراح آن باید هارمونی مشخصی بین تمامی وسایل و هم چنین نوع چیدمان ایجاد کند. برای مثال برای طراحی داخلی دکوراسیون رستوران کوچک باید از صندلی ها و میزهای کوچک استفاده کرد و نوع چیدمان آن باید به نحوی باشد که از حداقل فضا استفاده شده و راحتی و آسایش را در رفت و آمد برای افراد برقرار باشد. نوع صندلی ها و میزها باید متناسب و راحت بوده و نباید در طراحی دکوراسیون تنها به بخش زیباشناسی توجه داشت و راحتی مشتری را فراموش کرد زیرا باید طراحی ما به نحوی باشد که مشتری نو را به مشتری دائمی تبدیل کند و این کار با ایجاد محیطی دلپذیر و خوشایند برای او ایجاد می شود
طراحی داخلی رستوران
•     گرایش رو به بالا ایستادن و ماندن در نوک آخرین گرایش ها، طرح های رنگی و دیگر سبک های دکور اطمینان خواهند داد که طراحی دکوراسیون رستوران یک جاذبه زیباشناختی را ارائه می نماید که مشتری هم می تواند مرتبط شود. پژوهش بازار در تعیین این که روی کدام سبک طراحی رستوران شما باید تمرکز نمود حیاتی و واجب است. خواه این که انتخابی داشته باشید که با طرحی موضوعی جلو بروید یا به سادگی به سمت احساسی ظریف و درجه بروید، داشتن آخرین مد دکور و رنگ در دستیابی به آن هدف به صورت موفقیت آمیز کمک خواهد نمود.
•    حضور در وب رشد در اینترنت اینجا است و باید از آن از طریق بازاریابی اجتماعی بدون اهمیت به این که چه نوعی از تجارت را شما انجام می دهید مورد بهره برداری قرار بدهید. بیشتر رستوران ها تنها حضور در وب ندارند بلکه از امکان دهی به مشتریانش جهت سفارش آنلاین، رزرو نمودن، جهت گیری و گرفتن دستورالعمل و دیدن منو منافع زیادی می برند. وقتی به مسأله دکور می رسیم، قرار دادن عکس های حرفه ای هم در درون و بیرون از محل تجارت به جذب بازار هدفتان هم کمک خواهد نمود.
•    نشان دادن ناحیه و مکان طبخ اجازه دهید که سرآشپز توسط مشتری در هنگام درست کردن غذا در قسمت آشپزخانه از سالن غذاخوری دیده شود. عموم مردم حس سرگرمی را وقتی می بینند که غذایشان دارد حاضر می شود احساس خواهند کرد ـ که جهت ابزار بازاریابی مفید در مورد خود رستوران علاوه بر این که دکور و کسب طراحی را به سطحی جدید می آورد سودمند خواهد بود.
•    پذیرایی کردن: مثال سرآشپز، مشتری در جستجوی تجربه هنگامی هستند که دارند نهار می خورند. خلق فضایی که لذت ماورای غذایی شگفت آور را فراهم می آورد به شما کمک خواهد که تا مبنای تکرار مشتری را بنا نموده و شما را جدا از رستوران پائین خیابان قرار دهد. این مسأله می تواند به سادگی تنها با رنگ کامل شود یا تکه ها و قطعات دکوری را بیاورد که توجه مشتری را جلب نماید.
•    خدمات مشتری بدون شک، یک رستوران تنها به خوبی کارکنانش است. هنگام طراحی آشپزخانه و محوطه غذاخوری، به یاد داشته باشید که برای خدمات رسیدن آسانتر به مهمانان، مهمانان یا مشتریان را خوشحال تر خواهد نمود، مسیرهای مجزا، ورودی را طراحی کرده و الگوهای جریان شلوغ را ایجاد نمائید تا کار آسانتر شود که منجر می شود مشتری خوشحال شود.منبع : دکوراسیون رستوران کوچک
•    کمک های حرفه¬ای در پی نصیحت و پیشنهاد از سمت طراحان داخلی رستوران حرفه¬ای باشد که نه تنها طراحی داخلی موفّقیت آمیزی را برای ایجاد غذاخوری تضمین خواهد کرد بلکه دست شما را برای سرانجام کار با فراهم نمودن محصولی جالب و شگفت انگیز با خدماتی پایدار باز می گذارد. این کار یک استراتژی برد ـ برد است.
•    داشتن پیغامی شفاف  آگاهی از بازار هدف به شما امکان خواهد داد تا سبم طراحی تان بدرخشد. اگر غذای اصلی¬تان ناکت مرغ سرخ کردنی است. هدف شما جذب کسانی است که از این غذا لذت ببرد ـ کسانی که شما طراحی تان را هم برای آنها فراهم دارید می کنید. شما ممکنه بهترین سرآشپزخانه را در کل کشور داشته باشید، امّا اگر یک استخر توپ کودکان را در وسط فضای غذا خوری داشته باشید، ارباب رجوعی که لازم دارید را جذب نخواهید نمود. به یاد داشته باشید از دکوری استفاده کنید که بازارتان را هدف بگیرد.



نظرات (0)
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
نام :
ایمیل :
وب/وبلاگ :
 X 
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد