دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

آموزش افزونه The Grid

آموزش افزونه The Grid – امروز قصد داریم  با آموزش افزونه The Grid  یکی از قدرتمند ترین و فوق العاده ترین افزونه ها در نمایش محتوای سایت شما بصورت گرید که دارای حالات منظم ، نامنظم می باشد در خدمت شما عزیزان باشیم .

وقتی شما گرافیک خوبی در وب سایت خود داشته باشید قطعاٌ کاربران از حضور در سایت شما لذت میبرند که باعث افزایش درآمد و فروش شما خواهد شد . پس اگر مایل هستید یک وب سایت قدرتمند و حرفه ای داشته باشید حتماٌ افزونه The Grid  را تهیه نمایید .
بعد از تهیه این افزونه در پیشخوان وردپرس خود از بخش افزونه ها آن را بارگذاری و نصب کنید . بعد از نصب افزونه بخشی به نام the grid  در پیشخوان شما اضافه میشود . بر روی آن که کلیک کنید به صفحه ای منتقل میشوید که میتوانید کار را شروع کنید .

ادامه آموزش افزونه The Grid



افزونه نمایش جذاب محتوا The Grid

افزونه نمایش جذاب محتوا  The Grid – شاید شما هم یک سایت وردپرسی دارید و برای نمایش تصاویر ، محصولات فروشگاه ، نوشته ها ، نمونه کارها ، مطالب و …. به دنبال یک افزونه هستید که زیبایی سایت شما را چند برابر کند .

امروز میخواهیم افزونه ای به شما معرفی کنیم که دارای حالت های پیش فرض زیاد با گرافیک بالاست . بله پلاگین The Grid  یکی از بهترین افزونه های نمایش دهنده محتوا در وردپرس است که تمام نیاز شما را در این خصوص تامین میکند .
 با افزونه نمایش جذاب محتوا  The Grid شما قادر خواهید بود هر نوع پست تایپی را به صورت گریدی یا شبکه ای  با هر چیدمان ، استایل و سبکی که میخواهید به نمایش در آورید.
زیبایی سایت شما تاپیر بالایی در ماندگاری ، درآمد و اعنماد کاربران دارد ، پس تا جایی که میتوانید بر روی گرافیک سایت خود وقت بگذارید و با افزونه کاربردی The Grid  هر نوع محتوایی در وب سایت خود را زیباتر نمایید .
پس اگر تمایل دارید همه زیبایی و ظاهر سایت شما را تحسین کنند و کاربران در سایت شما بیشتر وقت بگذرانند افزونه گرید را از دست ندهید .

افزونه نمایش جذاب محتوا  The Grid


افزونه گردونه شانس WooCommerce Lucky Wheel

افزونه گردونه شانس WooCommerce Lucky Wheel  یکی از افزونه ای کاربردی برای تشویق به خرید و همینطور جمع آوری ایمیل های واقعی و فعال کاربران است . این افزونه بصورت پاپ آپ در گوشه ای از صفحه نمایش برای کابران سایت شما نمایش داده میشود و کاربر بعد از وارد کردن اطلاعات یک هدیه بصورت شانسی دریافت میکند .

این کد هدیه به ایمیل کاربران ارسال می شود . از این ایمیل ها می توانید در دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید و فروش خود رو چند برابر کنید.
کاربران بعد از دریافت کد هدیه می توانند آن را در موقع خرید  از وب سایت شما  استفاده کنند. هر وقت که کاربری از گردونه شانس استفاده می کند یک کد تخفیف مختص به خود دریافت می کند . شما می توانید مقدار درصد تخفیف که برای هدیه در نظر دارید  ، در تنظیمات افزونه گردونه شانس WooCommerce Lucky Wheel مشخص نمایید .

افزونه گردونه شانس ووکامرس – WooCommerce Lucky Wheel


افزونه گراویتی فرم Gravity forms

افزونه گراویتی فرم Gravity forms به عنوان یکی از قدرتمندترین افزونه های فرم ساز در وردپرس است  و دارای افزونه های ضمیمه زیادی است . البته این افزونه خود به تنهایی قابلیت های زیادی دارد .

افزونه گراویتی فرم Gravity forms چیست ؟
همانطور که گفتیم این افزونه یک فرم ساز منحصر به فرد در زمینه ساخت فرم در وردپرس است و به کمک این افزونه می توانید تا یک فرم ویژه و انحصاری در وبسایت خود داشته باشید .
به عنوان مثال فرم استخدام ، فروم ثبت نام در دوره های آموزشی ، فرم تماس و …… حتی کاربران سایت شما می توانند یعد از وارد کردن  مشخصات پرداخت نیز انجام دهند .
طرز کار افزونه گراویتی فرم Gravity forms  ؟
طبق گفته سازنده این افزونه شما می توانید در عرض 3 دقیقه یک فرم حرفه ای بسازید . طرز کار این افزونه بسیار راحت است و با وجود رابط کاربری که به شما می دهد شما قادر خواهید بود فرم های خود را طراحی و در سایت خود به نمایش بگذارید .
از طریق دراگ و دراپ شما می توانید هر چیزی را به راحتی جابجا نموده و آنگونه که تمایل دارید طراحی کنید .

افزونه گراویتی فرم Gravity forms


افزونه Gravity Forms Styles Pro

افزونه زیباساز گراویتی فرم – Gravity Forms Styles Pro

افزونه Gravity Forms Styles Pro – اگر شما هم از افزونه گراویتی فرم استفاده میکنید شاید دغدغه زیبا سازی ظاهر فرم ها ، رنگ بندی ، نحوه نمایش ، ستون بندی ، فونت فیلدهای فرم غیره را دارید .
نگران نباشید امروز افزونه تغییر استایل گرویتی فرمز را به شما معرفی میکنیم که برای تغییر ظاهر گراویتی فرم و فرم های تولید شده توسط آن بسیار مفید است .
افزونه  Gravity Forms Styles Pro دارای ابزارها و تنظیمات مختلف می باشد. و دارای 9 تم آماده برای تغییر ظاهر فرم های ایجاد شده توسط گراویتی فرم در سایت شما است که می توانید آنها را انتخاب کرده و ظاهر آنها را بسیار زیبا نمایید .

افزونه زیباساز گراویتی فرم – Gravity Forms Styles Pro


افزونه طراحی صفحه حساب کاربری ووکامرس – YITH Customize My Account Page

افزونه طراحی صفحه حساب کاربری ووکامرس – شاید برای شما هم پیش آمده باشد که از افزونه ووکامرس برای فروش محصولات دانلودی خود استفاده کرده اید . و در بخش ناحیه کاربری فروشگاه خود از وجود تب های اضافه مانند آدرس ارسال ، آدرس صورتحساب و غیره کلافه شدید .

چرا باید از این افزونه استفاده کرد ؟
همانطور که می دانید افزونه فروشگاهی ووکامرس بسیار پرطرفدار است اما صفحه حساب کاربری ساده ی دارد. برای ایجاد یک صفحه حساب کاربری سفارشی ، زیبا و حرفه ای توصیه ما به شما استفاده از پلاگین وردپرس طراحی صفحه حساب کاربری ووکامرس است.
معرفی محصول
بله  امروز میخواهیم افزونه ای را به شما معرفی کنیم که بوسیله آن براحتی بتوانید تب های اضافی را در ناحیه کاربری فروشگاه خود پاک کنید ، حتی تب جدید بسازید و یا لینک صفحه های ضروری را در بخش حساب کاربری خود اضافه کنید .

افزونه طراحی صفحه حساب کاربری ووکامرس – YITH Customize My Account Page