دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

آنگاه که عشق ما شروع به جاری شدن می‌کند

سلام دوستان

آنگاه که عشق ما شروع به جاری شدن می‌کند، ناگهان آگاه می‌شویم که عشق از همه جا جاریست که زندگی در بر دارنده‌ی عشق است، که هستی از خمیره‌ای ساخته شده است که عشق نام دارد. عشق سکوت شب است، عشق صدای آواز پرندگان است، جریان رود است چرا که عشق است که از خورشید می‌تابد و ما اسم آن را نور می‌گذاریم. عشق نیروی زمین است که نام آن را جاذبه می‌گذاریم. باید عاشقانه دید تا معنای حقیقی آن را دریافت

 متولدین فروردین: با شخصی در مورد یک موضوع مشترک مشورت می‌کنید و به او نمی‌گویید که دقیقا چه احساسی دارید. یکی از نزدیکان یا دوستان سعی می‌کند شما را متقاعد کند و اگر نظر خودتان را به راحتی بیان نکنید آن وقت مجبور هستید کاری را قبول کنید که دوستش ندارید.

متولدین اردیبهشت: وقتی پی بردید که تیم کاری و همکاران شما فکری مشابه شما دارند، لذت می‌برید و از وقایع اخیر تغییرات مطلوبی درست می‌شود و اطمینان شما را زیاد می‌کند. در دوره‌ای قرار خواهید گرفت که شگفتی‌های زیادی برای‌تان پیش می‌آید. خبرهایی که به طور غیرمنتظره خواهند رسید، مژده‌هایی برای شما خواهند بود.

متولدین خرداد: عشق هنگامی وجودتان را پر خواهد ساخت که درهای قلب‌تان را به رویش باز کنید و امروز روز چنین کاریست. شکست در عشق گذشته را فاجعه به شمار نیاورید و به خود و کسانی که دوست‌تان دارند اجازه دهید که سعی در خوشبخت شدن شما کنند.

متولدین تیر: اگرچه دوست دارید که زندگی خودتان را آنچنان که می‌‌خواهید کنترل کنید ولی در دوره‌ای هستید که احتیاج به تواضع بیشتر دارید. قصد دیگران از راهنمایی و اظهار عقیده در مورد زندگی خصوصی شما علاقه‌مند بودن آنها به شما است. سعی کنید بیشتر با دیگران همکاری کنید. شاید شما دنبال عشق نگردید ولی کمی به اطراف بنگرید، به‌طور حتم آن را می‌‌یابید.

متولدین مرداد: روز پرخبری در پیش است. مشکلات بر شما سهل خواهند شد. عملی که امروز انجام می‌‌دهید در آینده نتیجه‌اش را خواهید دید پس تمام تلاش خود را جهت برآوردن یک عمل خوب به کار ببندید. در زندگی اولین قدم را به سوی بخشش و عشق ورزیدن بردارید. مطمئن باشید زندگی معنا و مفهوم بهتری برایتان خواهد داشت. اما کسانی که هنوز ازدواج نکردند، دوران زیبایی در انتظار شماست.

متولدین شهریور: درگیر اختلافاتی که بی ارتباط به شما هستند میشوید که قدر مسلم عاقبت آن هرچه باشد، به دردسرها و اعصاب خرد شدن‌هایش نمی‌‌ارزد. اصولا بعضی اختلافات وقتی در اولین مراحل حل شود جای گسترش نمی‌‌یابد ولی وقتی دیگران هم در آن اختلاف دخالت کنند و دامنه‌اش را وسعت دهند، قابل کنترل نیست. آنچه شما را به هم ریخته و افسرده کرده پایان می‌‌یابد و چنانچه گویند پایان شب سیه سپید است..

متولدین مهر: قابلیت‌های خود را برای ایجاد یک روز پر هیجان بکار بگیرید. اگر لجبازی را کنار بگذارید فراز و نشیب‌زندگی را به راحتی پشت سر خواهید گذاشت. درباره نتیجه کار خود فکر کنید. شما نیاز به استراحت دارید، کمی به فکر خود باشید. با بیان جملات عاشقانه به کسی که بیشترین نقش در زندگی شما را دارد، روزها و لحظات خوشی را بسازید، یک لبخند شیرین تاثیر بیشتری در زندگی شما خواهد گذاشت.

متولدین آبان: افکارتان را متمرکز کنید زیرا ایده های روشنی در خصوص کسب درآمد خواهید داشت در حال حاضر به چیزهای بزرگ فکر می کنیدو مایل نیستید نقشه های متوسط مانع کارتان شوند، بخصوص زمانیکه میتوانید برروی مسائل اصلی تمرکز داشته باشید در عین حال مراقبت کنید تا قدمها را به اندازه ی توانتان بردارید، در غیر این صورت تلاشتان بیهوده خواهد بود.

متولدین آذر: امروز قدرت شما بدون حدو مرز است و شما پذیرنده سلسله افکار متفاوتی خواهید بود هم چنین امروز دارای مهارت خاص برای ایجاد ارتباط با مردم اطراف خود می باشید، پس در حال حاضر میدانید که آنها به چه فکر میکنند حتی اگر به شما راجع به آن چیزی نگویند ارتباطات بدون کلام از این قبیل میزان روابط وتفاهم بین شما را افزایش خواهند داد.

متولدین دی: ستاره ها امروز شما را به مسیر غیر قابل پیش بینی رهنمون میکنند و ذهن شما را به سوی سیری غیرعادی میبرند هر چه بیشتر افراد به شما تکیه میکنند بیشتر از مطالبی که به ایشان می گویید آزرده خاطر میشوند و مانع انجام اقدامات خاصی از سوی شما میشوند. باید تصمیم بگیرید که از خواسته دلتان پیروی کنید و یا آرامش را در پیش بگیرید.

متولدین بهمن: امروز ستاره ها شما را در شرایطی بسیار محبت آمیز قرار می دهند و شما از چنان شرایطی برخوردارید که در هر موقعیت کاملاً لذت خواهید برد اما به عنوان یک بهمن ماهی سخاوتمند، از تشویق خود دست بر نمی دارید تقریباً بدون آن که خودتان بدانید رفتاری بسیار خوب با نزدیکان و عزیزانتان خواهید داشت.

متولدین اسفند: امروز حواستان به کار نیست پس تلاش طولانی برای متمرکز شدن خواهید داشت و اگر افراد مافوق شما توقع دارند که تصمیمی فوری بگیرید و یا همه مطلب را یک جا به یاد بیاورید، این عدم تمرکز شما نتیجه خوبی نخواهد داشت برای رسیدن به کمال مطلوب روی پروژه هایی کار کنید که به قدرت تخیل و تصور شما نیاز دارند.

بدرود تا بزودی