دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

انسانها برای کسب تجربه دارند عاقلند نه به تجاربی که اندوخته اند


سلام به همه دوستان

***************************************************************
سعادت مانند ابر به دست باد شناور است. نمی‌توان به زور به آن دست آویخت و در قفس به بندش کشید، چونان رایحه‌ی گل که بوی آن استنشاق می‌شود ولی با دست نمی‌توان آنرا نگه داشت و حمل نمود. سعادت مقصد ندارد، هدف نیز ندارد چرا که وقتی به آن جامه‌ی هدف می‌پوشانیم، او از این خفقان جان می‌بازد. سعادت آنقدر لطیف است که فقط در آزادی وجودی و رها گشتن از خویشتن خویش به منصحه‌ی ظهور می‌رسد
.

این هم فال این هفته :

 فروردین ماه : برای تغییر خانه ، زمان خوبی را برگزیده اید . خوشبختانه آرزوهای شما پشت سر هم بر آورده خواهد شد . یکی از دوستان قدیمی را ملاقات میکنید و به راز بسیار مهمی پی خواهید برد .

 اردیبهشت ماه : به سلامتی خود بیشتر توجه کنید و اگر لازم است ، به مسافرتی کوتاه بروید . در قبول مسئولیتهای تازه ، خیلی دقت کنید و بی گدار به آب نزنید . چهارشنبه دلپذیری در راه است .

 خرداد ماه : در هفته آینده تصمیم مهمی خواهید گرفت که مستقیما" با آینده شما ارتباط دارد . روزهای سخت و دشوار را خوشبختانه پشت سر گذاشته اید ، در این هفته سندی مهم را امضاء خواهید کرد .

 تیر ماه : در هفته آینده خبر خوشی خواهید شنید که موجب خوشحالی شما خواهد شد ممکن است به سفری دور و دراز بروید . با احتیاط در انجام کارهایتان عمل کنید تا موفق شوید . یکشنبه آرام و دلپذیری خواهید داشت .

 مرداد ماه : همه میدانند که دنبال این هستید تا تغییری در زندگی خود ایجاد کنید ولی بهتر است پیش از آغاز هر کاری ، اطراف و جوانب آن را بدقت بررسی کنید . یکشنبه ای خوشحال کننده در راه دارید .

 شهریور ماه : اگر احساس میکنید که باید تغییری در زندگی تان بدهید ، تامل نکنید . فرصت خوبی است برای نشان دادن قابلیت و استواری شما . سه شنبه ای آرام و خوب در راه دارید ، مواظب سلامت خود باشید و به خانواده خود بیشتر توجه کنید .

 مهر ماه : حالا همه مشکلات شما در حال حل شدن است ، بی جهت احساس نگرانی و اضطراب میکنید ، کمی صبر و تحمل داشته باشید تا به مقصودتان برسید . جمعه دلپذیری در انتظارتان است .

 آبان ماه : درست است که همیشه به خود متکی بوده اید ولی این دلیل نمیشود که از راهنمایی های دیگران فرار کنید ! برای تشکیل زندگی جدید شتاب به خرج ندهید . دوشنبه دلنشینی در راهست .

 آذر ماه : اعتماد به نفس و مهربانی شما ، زبانزد همگان است . سعی کنید به همین نحو زندگیتان را بگذرانید . چند دیدار دلنشین خواهید داشت . احتمال دارد به سفری کوتاه بروید .

 دی ماه : انجام تعهدات خود را به تعویق نیندازید و در کارها تعلل نکنید ، بگذارید دیگران هم از امکاناتی که در اختیار شما است بهره ای ببرند . ممکن است برای حل یک مشکل بزرگ خانوادگی به داوری بنشینید . دوشنبه خوبی در راه دارید .

 بهمن ماه : این طور به نظر میاید که در درگیریهای چند روز اخیر . پیروزی با شما بوده است . برای بهرهوری هر چه بیشتر از این موفقیت ، برنامه های مالی و خانوادگی خود را تنظیم کنید . جمعه دلنشینی در راه دارید .

 اسفند ماه : در هفته آینده خبر خوشی خواهید شنید که موجب خوشحالی شما خواهد شد . ممکن است به سفری دور و دراز بروید . با احتیاط کارهایتان را انجام دهید تا موفق شوید . یکشنبه آرام و دلپذیری خواهید داشت .

بای تا بزودی

محترم بودن نتیجه ی یک عمر لیاقت اندوختن است


سلام به همه دوستان خوبم

***************************************************************

آنچه که با زور به دست می‌آید ناپایدار است. آن چیزی که بدیگران تحمیل می‌شود، نمی‌تواند برای همیشه دوام بیاورد. زیرا آن کسی که بزور مطیع شما می‌شود، دوست شما نیست. پس بذر آرزو کاشتن و پرورش دادن چیزی نیست بجز تلاشی بی‌مورد برای بدست آوردن گیاهان بی‌دوام که اگر به ثمر هم نشیند از جاودانگی برخوردار نخواهد بود





اینم فال این هفته :
 فروردین ماه : روزهای خوب و خوشی در پیش دارید و برای حل یک مشکل بزرگ به سفری طولانی خواهید رفت . دوستان قدیم را ملاقات میکنید و شنبه روز مهمی برایتان خواهد بود .

 اردیبهشت ماه : بدبینی یکی از نزدیکان ، شما را از انجام وظایفتان باز داشته است . با او به گفتگو بنشینید و حقایق را برایش روشن کنید و برای انجام معامله ، دوشنبه را انتخاب کنید .

 خرداد ماه : دقت و توجه شما به امور خانوادگی ، نتیجه ای مطلوب داده است با نرمش و اخلاق به راه خود ادامه دهید و اطمینان داشته باشید ، پیروز خواهید شد . بهترین روز هفته آینده شما پنجشنبه است .

 تیر ماه : انجام تعهدات خود را به تعویق نیندازید و در کارها کوتاهی نکنید بگذارید دیگران هم از امکاناتی که در اختیار شما ست بهره ای ببرند . ممکن است برای حل یک مشکل بزرگ خانوادگی به داوری بنشینید . دوشنبه خوبی در راه دارید .

 مرداد ماه : از اظهار نظرهای خود هراسی نداشته باشید و آنچه را که می پندارید درست است ، بی پرده با دوست نزدیکتان در میان بگذارید او به شما کمک خواهد کرد . اواخر هفته به یک میهمانی بزرگ دعوت خواهید شد .

 شهریور ماه : این طور بنظر می آید که در درگیرهای چند روز اخیر ، پیروزی با شما بوده است . برای بهره وری هر چه بیشتر از این موفقیت ، برنامه های مالی و خانوادگی خود را تنظیم کنید . جمعه دلنشینی در راه دارید .

مهر ماه : روزهای خوب و خوشی در پیش دارید ، اواسط هفته به یک میهمانی بزرگ خواهید رفت ، احتمال دارد نقشه ای برای تغییر زندگیتان بکشید ، پنجشنبه ای دلپذیر در راهست .

 آبان ماه : هفته ای موفقیت آمیز در انتظارتان است ، چند دیدار دلنشین تمام هفته شما را مملو از شادی خواهد کرد . در امضاء قراردادها محتاط باشید . جمعه آرام و خوبی ، در پیش دارید .

 آذر ماه : یکی از دوستان نزدیک ، شما را ناراحت کرده است ، حق با شماست ، بهتر است فعلا" سراغ او نروید . مشکل مالی شما اواسط هفته حل خواهد شد . شنبه شیرینی در راه دارید .

 دی ماه : برای پیشبرد اهدافتان بدون تردید به مشورت نیاز دارید . به ویژه این که یکی دو مشکل مالی کوچک در مسیر راه شما وجود دارد که بزودی برطرف خواهد شد . پنجشنبه خبر خوشی از راه دور به شما میرسد .

 بهمن ماه : سعی کنید به عقاید دیگران احترام بگذارید هرکس حق دارد نظر خود را ابراز نماید ، شما باید گذشت داشته باشید . از نظر عاطفی هفته پر شوری در پیش دارید ، چهارشنبه خوبی در راه است .

 اسفند ماه : حساسیت بیش از حد شما ، راه رسیدن به اهدافتان را برایتان دشوار میکند . از توقعتان بکاهید و با صبر و درایت مسائل را بررسی و حل کنید . یک نامه بسیار مهم از راه دور به شما خواهد رسید .


بای تا بزودی

انسانهای بزرگ، دیر وعده میدهند و زود عمل میکنند .



سلام به تمام دوستان خوب
یه تبریک صمیمانه هم به جناب
فرمانروا وپرنسس  وآرزوی تداوم عشقشون تا ابد

***************************************************************
تنها عذر موجهی که میتوانیم در مورد تحقیر کردن کسی داشته باشیم این است که بخواهیم او را بهتر کنیم .



اینم فال این هفته :
 فروردین ماه : اوقات فراغت خود را بیهودگی نگذارنید و کوشش داشته باشید که  به نوعی از این اوقات ، بهره برداری صحیح بکنید . هفته ای آرام بسیار دلنشین در پیش دارید .

 اردیبهشت ماه : بی جهت خودتان را افسرده میکنید ، حادثه ای پیش آمده و شما هم مطلقا" تقصیری ندارید . بگذارید قضاوت کنند و به نتیجه گیری برسند ، دوشنبه دلنشینی در انتظارتان است .

 خرداد ماه : احساس تنهایی میکنید و دیگران هم به این مطلب ، توجهی ندارند ، حق با شماست ولی خوشبختانه چند ملاقات دلپذیر ، اوضاع را دگرگون خواهد کرد . یکشنبه خبر بسیار خوبی خواهید شنید .

تیر ماه : برای پیشبرد اهدافتان بدون تردید به مشورت نیاز دارید . به ویژه اینکه یکی دو مشکل مالی کوچک در مسیر راه شما وجود دارد که بزودی برطرف خواهد شد . پنجشنبه خبر خوشی از راه دور به شما میرسد .

 مرداد ماه : سعی کنید به عقاید دیگران احترام بگذارید هر کس حق دارد نظر خود را ابراز نماید شما باید گذشت داشته باشید . از نظر عاطفی هفته پرشوری در پیش دارید . چهارشنبه خوبی در راه است .

شهریور ماه : حساسیت بیش از حد شما ، راه رسیدن به هدفهایتان را برایتان دشوار میکند . ار توقعتان بکاهید و با صبر و درایت مسائل را بررسی و حل کنید . یک نامه بسیار مهم از راه دور به شما خواهد رسید .

مهر ماه : زیاد افسوس گذشته را میخورید و به همین دلیل نمیدانید به چه شکل به انجام برنامه هایتان بپردازید . خوشبین باشید و اراده خود را حفظ کنید تا موفق شوید . یکشنبه شیرینی در راه دارید .

آبان ماه : روزهای خوب و خوشی در پیش دارید ، اواسط هفته به یک میهمانی بزرگ خواهید رفت ، احتمال دارد نقشه ای برای تغییر زندگیتان بکشید ، پنجشنبه ای دلپذیر در راهست .

آذر ماه : هفته ای موفقیت آمیز در انتظارتان است ، چند دیدار دلنشین تمام هفته شما را مملو از شادی خواهد کرد . در امضاء قراردادها محتاط باشید . جمعه آرام و خوبی ، در پیش دارید .

دی ماه : ابرها تیره به زودی از آسمان زندگی شما بیرون خواهد رفت و دوباره زندگی به شما لبخند خواهد زد . هفته شاد و پر از موفقیت در انتظارتان است . احتمال دارد اواخر هفته به سفر کوتاهی بروید .

بهمن ماه : عشق و دلدادگی خوبست اما نه تا حدی که به شغل و آبروی شما لطمه بزند . باید یک برنامه منظم برای خودتان ترتیب بدهید تا مشکلات مالی و خانوادگی شما حل شود .

اسفند ماه : گاه به گاه دچار نوعی سر در گمی میشوید که به نفع شما نیست . خستگی ، علت اصلی بروز این دشواریها است . یک استراحت کوتاه ، کمک بزرگی به شما خواهد بود . سه شنبه شیرینی در راه دارید .

با تابزودی

هیچ دگرگونی سعادت آور نخواهد بود مگر آن که تعالی بخش انجام شود

سلام

نفس بسیار حیله‌گر است و برای ماندگاری خود، به هیجان نیازمند است. اگر لذت نباشد به درد هم راضی می‌شود، اما چاشنی هیجان را نیز با خود همراه خواهد داشت. حتی در ذهن وقتی که می‌گوییم این نفس حیله‌گر را به چنگ خواهیم آورد و او را به چنگ بیاوریم و از این حس لبخند رضایتی بر لبانمان نقش ببندد در حقیقت نفس از چنگمان گریخته و بر لبانمان نشسته است. چرا که این خاصیت هیجان است. پس نیک آگاه باشیم که در قالب هیجان به جدال با نفس نپردازیم

***************************************************
اینم فال این هفته :


 فرودین ماه : در دوره متعجب شدن قرار دارید . خبرهائی که بطور غیر منتظره خواهید شنید ، مژده هائی خواهند بود در رابطه با پول ، موفقیت در رشته فعالیت و قضایای دیرین و کهنه قانونی . آشنائی با جنس مخالف میتواند تبدیل به رابطه عشقی بسیار زیبائی باشد که در انتها به عروسی و تشکیل خانواده نیز بیانجامد . مسافرتی ناگهانی یا ورود مسافرانی باعث خواهد شد که بعد از سالیان دراز عزیزانتان را بار دیگر ملاقات کنید . گرفتاریهای جزئی را بی اهمیت نشمارید .

 اردیبهشت ماه : وسوسه آلوده شدن در جر و بحثهای بیهوده با همکاران ، همکلاسیها و حتی افراد خانواده خواهید گشت . سعی کنید در قضاوت نمودن یکطرفه تصمیم گیری ننمایید . شانس مسافرت بخاطر رشته فعالیتتان وجود دارد که میتواند نقش بسیار مثبتی را در آرام نمودن اعصابتان بازی کند ولی متاهلین روزی نخواهد بود که بخاطر بچه ها و مسائل مالی بیهوده سربسر هم نگذارید . دوره مثبتی برای گرفتن وام و قرض نمیباشد .

 خرداد ماه : سعی میکنید مشکلات و سوءتفاهماتی را که بین شما و همسر و یا محبوبتان وجود داشته است ، بکلی رفع نمائید و بهمین دلیل نیز احتیاج دارید که وقت بیشتری را با او صرف نمائید . اما اگر جزو مجردین هستید ، عشق بطور غیرمنتظره ای وارد زندگیتان گشته و بهمین سرعت نیز بار دیگر تنهایتان خواهد گذاشت . موقعیت مالیتان نیز با شروع یک منبع جدید درآمد ، اگر چه جزئی میتواند بشما اجازه نفس کشیدن را بدهد .

 تیر ماه : حرکات سیارات بگونه ای خواهد بود که احساس توان و قدرت فوق العاده ای در خود پیدا خواهید نمود و به همین دلیل نیز یهتر است به زندگی خصوصی خود سروسامان بخشید و با جرات مسئولیتهای بزرگ را به عهده بگیرید . در روابط احساسی بیصبری خود را کنترل نموده و در برخورد با مشکلات تنها شریک عشقی خود را مقصر به حساب نیاورید . شاید نیز دوره چندان جالبی در این زمینه در پیش ندارید و بجایش مسائل بسیار مهم خصوصی و اجتماعی است که احتیاج به تمرکز و تلاش شما دارند . نامه های مهم و مثبتی در رابطه با موقعیت مالی دریافت خواهید نمود . دوستان جدید پیدا خواهید نمود .

 مرداد ماه : عشق نقش بسیار مهمی در این دوره بازی خواهد نمود . حتی اگر جزو مجردین ماجراجو نیز باشید ، احساس خواهید نمود که احتیاج به یک رابطه ثابت و همنشین احساسی واقعی دارید . شاید به همین دلیل متاهلین نیز سعی خواهند نمود تا بجای سربسر هم گذاشتن ، از وجود همدیگر لذت ببرند و بخصوص که با قطع دست مداخلین خواهند توانست بار دیگر همدیگر را از نظر احساسی دریابند . اما شغل و رشته فعالیت تعریف چندان زیادی نداشته و احتیاج به تمرکز بیشتر خواهد داشت . خریدهای مهمی خواهید نمود . برای تغییر و یا خرید وسیله نقلیه دقت زیاد بکنید .

 شهریور ماه : هنگامی که مسئله عشق و عاشقی پیش بیاید ، بهتر است در تصمیم گیریهای مهم بجای عقل ، قلبتان را راهنما قرار دهید . در رابطه با رشته فعالیت نیز اگر تمرکز بیشتری بکار نبرید ، اگر نخواهید مسئولیت روز را همان روز به پایان برسانید . اگر وقتتان را بجای فعالیت در تفریح بگذارانید ، گرفتاری طویل مدتی برای خود ایجاد خواهید نمود . خرید و فروش ملک و املاک میتوانید رشته ای بسیار مثبت برایتان بشمار بیاید . دیدار از مسن ترهای خانواده ، بخصوص آنهایی که بیمار هستند ، نه تنها آنها را خوشحال خواهد نمود بلکه دعای خیرشان را نیز بدرقه آینده تان خواهد ساخت . پشت سر دیگران بدگوئی نکنید تا دیگران نیز از شما تعریف بد ننمانید .

 مهر ماه : بعضی از متولدین این ماه بخاطر نیش زبان و متلکهای بعضی ها به تنگ آمده و آماده عکس العمل تندی هستند که توصیه میشود با آرامش و صبورانه عمل کنند و تا حد ممکن آنرا به یک گفتگوی آرام مبدل سازند البته حق با آنهاست ولی به جنجال و درگیری های بزرگتر نمی ارزد . آن عده از متولدین این ماه که دچار بیماری سوءظن و شک و تردید هستند باید در درمان خود اقدام نمایند وگرنه از نطر روحی دچار صدمه خواهند شد ، خصوصا" آنها که زندگی زناشوئی دارند .

 آبان ماه : زود باوری خیلی از متولدین این ماه سبب شده ، خیلی از سالهای زندگی خود را ببازند ، البته این عده خوشبختانه در شرایطی قرار دارند که هنوز فرصت جبران هست ولی توصیه میشود کمی با احتیاط و سختگیری و تحقیق به مسائل و آدم ها بپردازند و تحت تاثیر احساسات آنی زودگذر دیگران نشوند در حالیکه بسیاری از جوانان متولد این ماه دنبال ثروت اندوزی هستند .

 آذرماه : اگر از 50 درصد از متولدین بزرگسال این ماه بپرسید آینده را چگونه می بینید ، خواهند گفت روشن و پر امید ! ولی بقیه درست برعکس همه چیز را تاریک و بی امید می بینند و همین سبب شده در کارشان دچار رکود و در زندگی شان به مراحل سرد و بی تفاوتی برسند . آن گروه از زن و شوهر ها که شدیدا" در گیر بگو مگو و اختلافات کوچک و بزرگ هستند باید عاقلانه پای یک میز مذاکره بنشینند ، یا از یک داور عادل و بیطرف دعوت نمایند و یا به روانپزشک مراجعه کنند تا به اصطلاح با بازگوئی مسائل ، ریشه ها را پیدا کرده و در رفع آن بکوشند .

 دی ماه : اعتماد به نفس شما خوب است، اما نباید به مرز غرور و تکبر نزدیک شوید . هدف ویژه ای دارید و این نکته مثبتی در زندگی شما ست، البته به شرطی که اطلاعات لازم را کسب کنید و قدم به قدم پیش بروید . در ضمن به شجاعت نیز نیاز دارید . فرصتی دست میدهد تا کارهایی را که عده ای به تسامح و تساهل ناتمام گذاشته اند، شما با معرفت و توانایی به اتمام برسانید .

 بهمن ماه : گاهی آنقدر حساس میشوید که هیچ کس جرات نمیکند حرفهای خود را با شما در میان بگذارد . شیوه کار شما طوری است که افراد بسیاری به سویتان جلب میشوند و حاضرند روی شما سرمایه گذاری کنند . به شعر و داستان علاقه خاصی دارید . مطالعه خود را در هر دو زمینه وسعت دهید . خوش قلب و بی کینه اید و همین شما را در میان دوستانتان محبوب کرده است .

 اسفند ماه : از افراد خودخواه فاصله بگیرید . برخی از صفات خوب شما در محیط کار باعث میشود وظایف مهمی به شما ارجاع شود . دو ملاقات مهم خواهید داشت که یکی در مورد مسائل تحصیلی و شغلی است و دیگری در مورد زندگی آینده تان . به یک سفر کوتاه ولی جالب خواهید رفت . یکی از دوستانتان که از شما دلخور بود، به اشتباه خود پی خواهد برد و از شما دلجویی خواهد کرد .


بای تا بزودی

آنان که عشق خود را آشکار نکنند، معشوق نخواهند بود

سلام

وابستگی به هر چیزی‏ استیصال و بی‌نوایی به همراه می‌آورد. وابسته شدن‏ ضد زندگی کردن است. وابستگی‏ ایجاد سد و مانع در مقابل هرگونه تغییر و دگرگونی است. زندگی تغییر مداوم را می‌طلبد در صورتی که جلوی این تغییر را بگیریم در حقیقت جلوی پویش زندگی را گرفته‌ایم

***************************************************************


فروردین ماه : بعد از مدتهای طولانی متوجه خواهید شد که کسی که مورد اعتماد شما بوده است نسبت به شما احساسی عاشقانه دارد . عجولانه قضاوت نکنید و برای قبول این احساس بزرگ سعی کنید تلاش مثبتی بکنید . موقعیت مالی ممکن است تغییر بخصوصی نداشته باشد ولی نگرانی نیز ایجاد نخواهد نمود . موقعیت سفری چند روزه و تفریحی را از دست ندهید . از طرف بچه ها فوق العاده خوشحال خواهید شد و متاهلین نیز با تمام تلاششان نخواهند توانست بر سوءتفاهمات غلبه نمایند
اردیبهشت ماه : مجبور خواهید شد که با افراد مهمی به بحث بنشینید تا در رشته فعالیتتان موفقیتی را که شایسته تان است بدست بیاورید . ممکن است این موضوع آنچنان که باید ساده نباشد . بهر صورت اگر احتیاج بکمک دارید نگران شکستن غرورتان نباشید زیرا که هستند افرادی که علارغم توقعتان با جان و دل حاضر بکمک و همکاری با شما میباشند . در روابط عشقی و زناشوئی بهبودی بیشتری احساس خواهید نمود . متاهلین بهتر است همفکری بیشتر با همسرشان داشته باشند

 خرداد ماه : اکنون که احساس میکنید آرامش بیشتری در زندگی پیدا نموده و اغلب نگرانیهای مربوط به خانواده و سلامتی بپایان رسیده است ، بهتر است همه انرژیتان را صرف بهبودی بیشتر موقعیت اجتماعی و رشته فعالیتتان صرف نمائید . عشق همچنان بهترین پشتیبان شما خواهد بود و در زندگی زناشوئی آرامشی بینظیر تجربه خواهید نمود . به جشنهای متعددی دعوت شده و دوستان دوران کودکی و یا تحصیلی را ملاقات خواهید نمود

 تیر ماه : بعد از چند سال تلاش مداوم ، اکنون وقت استراحت و لذت بردن از برآوردها را خواهید داشت . وقت کافی برای مشغول شدن در انواع فعالیتهایی که از مدتها قبل در فکرتان بوده اند ، خواهید داشت و خواهید توانست وقت بیشتری را با دوستان به شب زنده داری بگذرانید . شاید میخواهید برای مدتی با خود بوده و به تفریح بپردازید و برای همین نیز اگر مجرد هستید ، آخرین نگرانیتان در رابطه با عشق خواهد بود . متاهلین نیز سعی کنید در مقابل ناملایمات روابط زناشوئی صبوری و تحمل بیشتری نشان دهید . در رابطه با پول تغییرات بسیار مثبتی و رضایت بخشی را تجربه خواهید نمود

 مرداد ماه : موضوع مهم مالی که از مدتها قبل فکرتان را نگران ساخته بود ، در این دوره کاملا روشن و حل خواهد شد . از طرف دیگر ، دوست و یا یکی از اقوام خانواده گرفتاری قانونی پیدا نموده و سعی خواهد نمود که شما را نیز آلوده سازد . در این مورد با اعتماد ننمودن بدیگران میتوانید خودتان را گرفتار نسازید . به مهمانی ها و جشن های متعددی دعوت شده و دوستان جدیدی پیدا خواهید نمود . مجردین همچنان در جستجو خواهند بود و عشاق به توافقهای رضایت بخشی خواهند رسید و متاهلین در به انجام رساندن مسئولیتهایشان با همدیگر شراکت و همکاری آغاز خواهند نمود . گمشده ای را بعد از سالیان طولانی پیدا خواهید نمود

 شهریور ماه : باید از سیاره زهره تشکر نمود که با بازی جدی خود در قسمت احساسی نقشه تولدتان ، این دوره را برای روابط عشقی و زناشوئی فوق العاده خواهد ساخت . اگر مجرد هستید ، مطمئنا" گرفتار روابط احساسی چندگانه گشته و ممکن است در ابتدا از این موضوع احساس غرور نیز بکنید ولی اگر نتوانید در انتخاب جدی یکی از آنها مصمم باشید ، نه تنها برای خود بلکه برای دیگران نیز ناراحتی ایجاد خواهید نمود . متاهلین نگرانی نداشته و بیشتر تمرکزشان روی کار و فعالیت و مسائل مالی خواهد گشت . امکان جدائی با همسر بخاطر یک سفر شغلی وجود دارد . خانمها کادو دریافت خواهند کرد . بیشتر به ورزشهای سبک بپردازید

 مهر ماه : برای درصدی بالا از متولدین این ماه ، عشق دردسرآفرین بوده است البته شاید برای بعضی این دردسرها شیرین و پرهیجان باشد ولی برای برخی مشکل ساز و مانع زندگی راحت . بهر حال با توجه به همین مسئله دختر خانمها و خانم های متولد این ماه اکثریت زندگی خود را بر مبنای عشق بنا میکنند ، آنها معتقدند هیچ پیمانی بدون عشق دوام ندارد ، گرچه برخی بهمین دلیل سالیانی از عمر خود را باخته اند ولی حداقل دل به روحانیت و پاکی عشق بسته اند

 آبان ماه : خوش قلبی و مهربانی و فداکاری اکثر متولدین این ماه سبب شده ، خیلی راهها برویشان باز و بعضی ها نیز از آنها سوءاستفاده کنند که خوشبختانه گروه دوم خیلی زود شناخته میشوند ، به آن دسته از این افراد که ندانسته به مسیر بدگویی و غیبت و دشمن تراشی کشیده میشوند توصیه میگردد زودتر مسیر خود را تغییر بدهند وگرنه به دردسرهایی دچار خواهند شد . آخر این هفته نامه ایی خوشحال کننده بدستان خواهد رسید

 آذر ماه : زوجهای این ماه نباید اجازه بدهند بعضی از آدمهای ناصالح در زندگیشان دخالت کنند و یا بعنوان مشاور سبب بهم ریختن شیرازه زندگی شان شوند . اصولا دخالت در زندگی آدم ها اگر توسط نزدیکترین و دلسوزترین وابسته ها صورت گیرد شاید بتواند در حل مسائل یاری رساند ولی وقتی قضیه بدست آدمهای غیر مسئول می افتد همه چیز بهم میریزد در حالیکه ثروت در زندگی چهل درصد از متولدین این ماه نقش مهمی دارد و در مجموع مسائل مادی گاه نقش حیاتی ایفا میکند ، این گروه پیوندهای خود را با مسائلی عاطفی و احساسی و معنوی قطع میکنند

 دی ماه : زحمت شما زیاد میشود، و این مقدمه ای برای حرکتتان در یک مسیر دلخواه است . فعالیتهای فرهنگی میتواند اصل وجودی شما را به اطرافیان بشناساند، ضمن آنکه خودتان را نیز خوشحال میکند . اگر تصمیم گیری راجع به فعالیتهای اقتصادی خود را کمی به تعویق بیندازید، به نفع شما خواهد بود . به طور کلی طالع شما در زمینه امور عاطفی و فرهنگی روشن است . یک نفر خیال دارد شما را متوجه خودش کند، با چشمانی باز اطراف خود را بنگرید

 بهمن ماه : وقتی نمیتوانید راه حلهای دائمی برای مشکلات خود پیدا کنید از حل موقت آنها خودداری کنید . تعهدهای خود را به صورت کتبی درآورید . برای انجام کارهایتان از سرعتی فوق العاده میتوانید استفاده کنید که هم به نفع شما ست و هم اشخاص مهمی را متوجه حضور شما خواهد کرد . در یک مهمانی ملاقات مهمی خواهید داشت که برای آینده شما موثر واقع خواهد شد

 اسفند ماه : از افراد خودخواه فاصله بگیرید . برخی از صفات خوب شما در محیط کار باعث میشود وظایف مهمی به شما ارجاع شود . دو ملاقات مهم خواهید داشت که یکی در مورد مسائل تحصیلی و شغلی است و دیگری در مورد زندگی آینده تان . به یک سفر کوتاه ولی جالب خواهید رفت . یکی از دوستانتان که از شما دلخور بود، به اشتباه خود پی خواهد برد و از شما دلجویی خواهد کرد


بای تا بزودی