دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

افزونه Deactivate Plugins Per Page

افزونه Deactivate Plugins Per Page –  برای افزایش ویژگی های وب سایت وردپرسی خود ، به طور معمول از افزونه های مختلف استفاده می کنیم. این افزونه ها دارای کد های js و CSS است که هنگام بازدید از یک صفحه ، بارگیری می شوند و اغلب ، زمان بارگذاری صفحه را افزایش داده  و در عملکرد کلی سایت تاثیر میگذارند .

تاثیر گذاری افزونه
فرض کنید ، شما از افزونه ای برای نقشه های Google استفاده می کنید تا آن را در صفحه خاصی از وب سایت خود نمایش دهید .  اما کدهای  CSS / JS  این افزونه در تمام صفحات بارگیری می شوند که اصلاٌ لازم نیست. این کدها در صفحات دیگر هیچ کاری انجام نمی دهند بلکه سرعت صفحه را کاهش می دهند. بنابراین بهتر است آن کدها را در صفحاتی که لازم نیست غیرفعال کنید.
به همین دلیل است که ما افزونه Deactivate Plugins Per Page را برای غیرفعال کردن افزونه ها در هر صفحه به شما پیشنهاد میکنیم  که به شما در بهبود عملکرد وب سایتتان کمک می کند.
نحوه نصب افزونه Deactivate Plugins Per Page
برای نصب این افزونه ، بعد از خرید و دانلود افزونه ، به پیشخوان وردپرس خود در بخش افزونه ها وارد شوید . سپس از قسمت اضافه کردن افزونه آن را بارگذاری و فعال کنید . پس از فعال سازی افزونه ، بخشی به نام قوانین غیر فعال سازی در منوی افزونه ها در پیشخوان وردپرس شما  اضافه میشود .

ویژگیهای افزونه ایمیل پیشرفته وردپرس Mail Bank

ویژگیهای افزونه ایمیل پیشرفته وردپرس  Mail Bank  

تغییر ارسال کننده ایمیل
با استفاده از افزونه ایمیل وردپرس Mail Bank پرو شما می توانید ارسال کننده ایمیل های خود را تغییر بدهید. به عنوان مثال شما می توانید یک سرور اختصاصی برای ارسال ایمیل های سایت خود داشته باشید و یا از حالت های مختلف SMTP استفاده نمایید. این کار باعث می شود ایمیل های سایت شما امن تری ارسال و به پوشه SPAM نروند.
مشاهده گزارشات ایمیل های ارسال شده
افزونه میل بانک به شما این امکان را میدهد که در پیشخوان وردپرس سایت خود ایمیل های ارسال شده را ببینید.
فیلترشدن گزارشات
از دیگر امکانات این افزونه ایمیل وردپرس Mail Bank پرو که آن را متمایز میکند این است که شما را قادر به فیلترکردن داده ها با توجه به تاریخ، ماه و سال می کند. شما همینطور می توانید تعداد سوابق مورد نظر را در یک زمان مشخص کنید. با استفاده از افزونه میل بانک شما می توانید تمام ایمیل ها را در یک فید *****نمایید ، یا کل ایمیل ارسال شده و ارسال نشده را جداگانه فیلترکنید .
آمار و آنالیز گرافیکی ایمیل ها
افززونه WP Mail Bank این قابلیت ارائه آمار گرافیکی را دارد ، به شکلی که شما می توانید بر کلیه ترافیک ایمیل خود را نظارت کنید . ساعت ، روزهای هفته ، ماه ها و سال هایی که  فیلترشده است مشاهده نمایید.
قابلیت تست ارسال ایمیل ها
در افزونه ایمیل پیشرفته وردپرس این قابلیت را دارید که تست ارسال ایمیل داشته باشید. یعنی شما می توانید یک آدرس ایمیل به افزونه بدهید تا برای شما ایمیل تستی ارسال کند. بدین ترتیب  به راحتی می توانید سرعت ارسال و امنیت آن را مشاهده نمایید .

افزونه Yoast seo پریمیوم فارسی

افزونه Yoast seo پریمیوم فارسی – برای سایت ما چه اهمیتی دارد ؟ اهمیت سئو بر هیچ کس پوشیده نیست ، اگر سئو سایت شما به نحو احسنت انجام شده باشد کاربران شما به راحتی قادر خواهند بود به کالاها ، محصولات ، خدمات و مقالات شما دسترسی داشته باشند .

افزونه سئو وردپرس همانی است که شما نیاز دارید و مهم نیست که سایت شما وردپرسی است یا دروپال . این افزونه به شما کمک میکند محتوای استاندارد بسازید و در مقوله سئو بدرخشید . و رتبه سایت خود را در گوگل بالا ببرید . این افزونه در هر قدم راهنمای شماست تا بهترین عملکرد را زمینه سئو داشته باشید .

افزونه سرعت WP Rocket وردپرس

افزونه سرعت WP Rocket وردپرس

افزونه سرعت WP Rocket وردپرسبهینه بودن و سرعت سایت شما یکی از عوامل مهم در سئو میباشد ، اگر به سئو سایت خود اهمیت میدهید و سرعت بارگذاری آن برای شما مهم است  بهتر است بر روی قالب وردپرس سایت خود افزونه افزونه موشک وردپرس WP Rocket را نصب کنید . بعد از نصب صفحات سایت شما روی سرور های این افزونه ذخیره می شود و  از cpu کمتری استفاده میشود و خواهید دید سرعت لود شدن سایتتان چند برار می شود .  تفاوتی ندارد قالب شما وردپرسی شما چیست حتماٌ این افزونه را نصب کنید تا تفاوت سرعت را متوجه شوید .

افزونه فشرده ساز تصاویر Smush Pro

افزونه فشرده ساز تصاویر وردپرس Smush Pro : سرعت لود وب سایت از جمله فاکتورهای مهم  برای رتبه بندی سایتها در نتایج جستجوی گوگل است ، و یکی از راه های افزایش سرعت وب سایت ، کاهش حجم تصاویر سایت است که این افزونه به صورت حرفه ای بدون کاهش کیفیت تصویر ، این کار را برای شما انجام میدهد.

  • با فشرده سازی تصاویر سایت و کاهش حجم آنها باعث افزایش فضای سرور و هاست شده و به این ترتیب سرعت لود سایت شما افزایش خواهد یافت.
  • افزونه اسماش پرو  عکسها را در چند مرحله فشرده سازی می کند.
  • امکان فشرده سازی خودکار تصاویر توسط این افزونه وجود دارد و میتواند تصاویر را به صورت اتوماتیک بهینه سازی نماید.
  • توسط افزونه فشرده ساز تصاویر وردپرس حداکثر فشرده سازی بدون کاهش کیفیت تصاویر انجام می شود.
  • این افزونه میتواند ضمن فشرده سازی تصاویر ، فایل های اصلی تصاویرشما را حفظ نماید تا در زمانی که نیاز به کیفیت کامل دارید بتوانید تصویر مورد نظر را بازگردانید.

انواع پسوند دامنه ؟

انواع پسوند دامنه : هر پسوند بیانگر یک موضوع است . برای تهیه دامنه اول باید نوع کسب و کار خود را مشخص کنید . و اینکه چه نوع شرکت و ارگانی هستید . هر دامنه یک پسوند دارد .

مانند : ir-com-org-gov-net و غیره

پسوند com.  در واقع یک پسوند جهانی است و سایت شما را یک وب سایت بین المللی معرفی میکند . پیشنهاد میشود سایت خود را با پسوند com. تهیه نمایید .

پسوند ir. مخصوص ایران است . و سایتهای کاملاٌ ایرانی در آن بارگذاری میشود .

پسوند gov. مخفف goverment یعنی دولتی است و سایتهای دولتی با این پسوند ساخته میشوند .

پسوند ac. شامل دامنه های دانشگاهی است .

پس دقت فرمایید در هنگام خرید دامنه به پسوند و ارتباط آن با کسب و کار خود توجه کنید .