دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

جزایری اختصاصی که می توانید آنها را اجاره کنید!!!

چه کسی در میان ماست که رویای داشتن یک جزیره اختصاصی را در ذهنش نپرورانده باشد؟ شاید مسائلی مانند برنده شدن در قرعه کشی، تجربه یک شب بسیار موفق با شانس زیاد در لاس وگاس یا دریافت هدیه ای بزرگ از یکی از اعضای خانواده برای بیشتر افراد دور از دسترس یا کمی رویایی باشد. اما وب سایت های اجاره تعطیلات مانند اِیر بی اِن بی (Airbnb) و هوم اِ وِی (Homeaway) فرصت طلایی اجاره قسمتی از یک جزیره رویایی را بدون دزدی از بانک برای پرداخت هزینه گزاف برایتان فراهم می آورند. در این مقاله پناهگاه هایی اختصاصی مقرون به صرفه و در عین حال شگفت انگیزی برای گریزهای آرامش بخش ارائه خواهند شد. این مطلب برگرفته از سایت تور مراکش نوروز 96 است .

جزیره اِستِرند، مینه سوتا (Strand Island, Minnesota)
در این جزیره فرصت طلایی کاوش در میان جنگل های وحشی و توسعه نیافته 42 جریبی برایتان فراهم خواهد شد. این جزیره در زمینی به مساحت 11000 جریبی در امتداد دریاچه پِلیکان (Pelican Lake) گسترش یافته و در نزدیکی مینه سوتا و فاصله 3 ساعته از فضای شلوغ و پرهیاهوی ماینِئا پلیس (Minneapolis)  قرار گرفته است. می توان از این جزیره به عنوان مکانی بسیار محبوب برای انجام فعالیت های مهیج تابستانی مانند قایقرانی، شنا و ماهیگری نام برد. به تازگی در این جزیره سونا، خانه بازی و یک کابین خواب با ظرفیت 20 نفر ساخته شده است. با پرداخت تنها شبی 249 دلار این جزیره زیبا را اجاره کنید.
لانگبوت کی، فلوریدا (Longboat Key, Florida)
می توان از این جزیره به عنوان انتخابی بسیار مناسب برای تجربه گریزی آرامش بخش در فلوریدا کی برای علاقمندان به حیات وحش نام برد. جایی که تمام رویاهای ذهنیتان از استراحت بر روی بانوج های سایه اندود شده و لذت بردن از دراز کشیدن در زیر سایه درختان نخل و تماشای بازیگوشی های دلفین ها و نهنگ های کوچک دریایی و دیگر آبزیان خط ساحلی تا تمرین ماهیگیری در آب های پر بار این جزیره که در میان مردم محلی آن به آشپزخانه معروف است، به واقعیت تبدیل خواهند شد. روز زیبای خود را در این جزیره شگفت انگیز با پخت خمیر در ساحل اختصاصی و بر روی گودال های آتش آن به پایان رسانید.