دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

چگونگی از بین بردن انرژی منفی در خانه 2

از بین بردن انرژی منفی در خانه با سنگ های انرژی بخش
استفاده از کریستال ها و سنگ های انرژی بخش یکی از راه های از بین بردن انرزی های منفی در خانه است از یک متخصص دکوراسیون منزل در این باره کمک بگیرید و سنگ های انرژی بخش را مهمان خانه خود کنید.
از بین بردن انرژی منفی در خانه با زنگ تلفن
شاید از بین بردن انرژی منفی در خانه با زنگ تلفن برای شما کمی عجیب باشد، اما باید بدانید که امواج صوتی ملایم انرژی بد را از فضای خانه ی شما دور می کند پس روابطتان را با دوستانتان بیشتر کنید تا تماس های بیشتری از آن ها داشته باشید و خانه ای شاداب تر داشته باشید.
از بین بردن انرژی منفی در خانه با رنگ زرد
رنگ زرد انرژی منفی را از خانه دور می کند، پس اگر به دنبال یک رنگ برای ازبین بردن انرژی منفی در خانه خود هستید حتما رنگ های طیف زرد را برای این منظور انتخاب کنید و خانه ی خود را سرشار از انرژی مثبت نمایید.
از بین بردن انرژی منفی در خانه با سنگ نمک
دفع انرژی منفی با سنگ نمک در بسیاری از کشورها به خصوص کشورهای آسیای دور کاربرد دارد کافی است نمک را در چهار گوشه اتاق خود بریزید و پس از ۴۸ ساعت آن را جارو بزنید و درو بریزید مطوئن باشید که همراه آن انرزی های منفی را نیز دور خواهید ریخت.
از بین بردن انرژی منفی در خانه با حذف گوشه های تیز
یکی از قوانین مهم در فنگ شویی حذف گوشه ها و زوایای تیز در دکوراسیون داخلی می باشد، با کمک اشیا مدور مانند گلدان، میز و ساعت گرد و... به سادگی انرژی های منفی را از فضای داخلی تان دور کنید.
از بین بردن انرژی منفی در خانه با آینه
برای اضافه کردن انرژی مثبت بیشتر به فضای داخلی تان از آینه ها استفاده کنید، توجه کنید که همان طور که در بند قبل گفته شد از آینه هایی با لبه های گرد در دکوراسیون خود استفاده کنید و به سادگی انرژی های منفی را از فضای داخلی تان دور کنید.