دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

تنها زمانی حقیقت را در میابی که خود جزئی از آن باشی

سلام به همه دوستان خوبم

***************************************************************
در زندگی همه چیز ضروریست. هیچ چیز را نمی‌توان غیر ضروری دانست. هر آنچه که روی داده است، هر آنچه که روی میدهد، دلایلی قطعی و ژرف در خود دارد.
اینم فال این هفته :

 فروردین ماه : شما مستقل، مطمثن، هوشیار و در انجام هرکاری که تصمیم به  اجرای آن می گیرید، مصمم هستید . آرزویی پنهانی در دل دارید که با توکل به خداوند  متعال و سعی و تلاشی که در این راه دارید حتما پیروز خواهید شد . به زودی پله های موفقیت و کامیابی را طی کرده و از حمایت های اعضای خانواده بهره خواهید برد .

اردیبهشت ماه : در زمینه موسیقی از توانایی های ویژه ای برخوردار هستید . پس چه خوب است که از این استعداد و توانایی خود به نحو مطلوبی استفاده کنید . برای انجام هر کاری علاقه شرط اول است . البته به شرط آنکه صبور و بردبار باشید . در طالع این ماه شما سود مالی مختصری به چشم می خورد .

 خرداد ماه : از تعارض و بگو مگو با دیگران خسته شده و مایل به ادامه آن نیستید . شما به شرایط مسالمت آمیز و محیط آرامی نیاز دارید تا آرامش فکری خود را به دست آورده و تجدید قوا کنید . از اینکه می بینید روزگار بر وفق مرادتان نیست دچار ناامیدی و تشویش خاطر نشوید . فراموش نکنید که اعتماد به نفس یکی از شرط های موفقیت است .

 تیر ماه : از همدردی دیگران احساس رضایت خاطر می کنید . احساس می کنید بار سنگینی از مشکلات را بر دوش می کشید . با این حال شما از آرمان ها و اهداف خود دست نمی کشید و با انعطاف پذیری و سازگاری کامل بر دشواری ها غلبه خواهید کرد . نگرانی که بابت مشکلات یکی از دوستانتان دارید به مرور زمان برطرف خواهد شد . در اطراف شما چشمانی هستند که مواظب اعمال و رفتارتان هستند و از شما غافل نمی شوند .

 مرداد ماه : احساس می کنید آن طور که باید از زحمتتان قدردانی نمی شود . خواستار این هستید که دیگران پی به ارزش های شما برده و برایتان احترام قایل بشوند . به زودی در یک فعالیت پر تحرک و هیجان آور شرکت خواهید کرد و احساس نشاطی در وجودتان پدید خواهد آمد که روحیه کاری تان را دو چندان خواهد کرد .

 شهریور ماه : مدتی طولانی است که با کار کردن مداوم و خسته کننده خود را سرگرم کرده اید . باید بیشتر به فکر سلامتی خود باشید تا خدای ناکرده به مرور زمان از پا در نیایید . ورزش و استراحت کوتاه مدت را حتما در برنامه روزانه خود بگنجانید تا از مشغولیت ها و دغدغه های کاری خود بکاهید .

 مهر ماه : به آسانی تحت تاثیر محیط پیرامون خود قرار گرفته و به راحتی از عواطف دیگران متاثر می شوید . احساسات پاک و بی آلایش شما قابل تحسین است . اما باید مواظب سوئ استفاده افراد سودجو باشید . از طرف یک دوست یا همکار مورد انتقاد قرار خواهید گرفت . از عکس العمل سریع و بدون تفکر بپرهیزید که به نفع تان نیست .

 آبان ماه : رنج و اندوه زیادی را در برابر عشق تحمل می کنید . عواطف و احساساتتان را به راحتی بروز نمی دهید . این موجب گوشه گیری و انزوای شما می شود . در اطرافتان دشمن نادانی دارید که بهتر است هر چه زودتر تا برای شما خطری ایجاد نکرده از او دوری کنید . در این ماه موقعیتی برای یک مسافرت یک یا دو روزه برایتان پیش خواهد آمد .

 آذر ماه : به زودی به یک میهمانی باشکوه دعوت خواهید شد . اما احتمال شرکت کردنتان در این میهمانی کم است . یک بدقولی آزاردهنده که موجب کدورت بین شما و دوستی صمیمی می شود روابطتان را با ایشان تیره و تار خواهد کرد . هیچ گاه سعی در توجیه اشتباهات خود نکنید که این کار اوضاع را بدتر خواهد کرد و مشکلات را بیشتر .

 دی ماه : در زندگی مایل به پنهانکاری هستید و بدون احتیاط روابط نزدیکی با دیگران برقرار نمی کنید . ممکن است غم و اندوهی کوتاه مدت به سراغتان بیاید . از انزوا و گوشه گیری بپرهیزید . به زودی فردی تازه وارد به بستگان شما می پیوندد که قدمی خیر و پربرکت دارد .

 بهمن ماه : همیشه تابع نظرات جمع هستید و این رفتار موجب می شود که اکثرا در میهمانی های دوستانه یا جمع های خانوادگی حضور داشته باشید . اطرافیان از معاشرت و رفت و آمد با شما لذت می برند . شخصی به کمک شما نیاز دارد اما توان مطرح کردن مشکلش را ندارد . بهتر است او را در این امر یاری دهید .

 اسفند ماه : برای یک زندگی ایده آل تلاش می کنید . اما در این راه باید از همفکری و مشورت با افراد با تجربه و کاردان استفاده کنید . در کارتان ریسک نکنید و مطالعه و تحقیق جلو بروید تا موقعیتتان به خطر نیفتد . پیشرفت در هر کاری نیاز به زمان دارد . به زودی نامه یا بسته ای پستی دریافت خواهید کرد .

بای تابزودی