دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

انسانها برای کسب تجربه دارند عاقلند نه به تجاربی که اندوخته اند


سلام به همه دوستان

***************************************************************
سعادت مانند ابر به دست باد شناور است. نمی‌توان به زور به آن دست آویخت و در قفس به بندش کشید، چونان رایحه‌ی گل که بوی آن استنشاق می‌شود ولی با دست نمی‌توان آنرا نگه داشت و حمل نمود. سعادت مقصد ندارد، هدف نیز ندارد چرا که وقتی به آن جامه‌ی هدف می‌پوشانیم، او از این خفقان جان می‌بازد. سعادت آنقدر لطیف است که فقط در آزادی وجودی و رها گشتن از خویشتن خویش به منصحه‌ی ظهور می‌رسد
.

این هم فال این هفته :

 فروردین ماه : برای تغییر خانه ، زمان خوبی را برگزیده اید . خوشبختانه آرزوهای شما پشت سر هم بر آورده خواهد شد . یکی از دوستان قدیمی را ملاقات میکنید و به راز بسیار مهمی پی خواهید برد .

 اردیبهشت ماه : به سلامتی خود بیشتر توجه کنید و اگر لازم است ، به مسافرتی کوتاه بروید . در قبول مسئولیتهای تازه ، خیلی دقت کنید و بی گدار به آب نزنید . چهارشنبه دلپذیری در راه است .

 خرداد ماه : در هفته آینده تصمیم مهمی خواهید گرفت که مستقیما" با آینده شما ارتباط دارد . روزهای سخت و دشوار را خوشبختانه پشت سر گذاشته اید ، در این هفته سندی مهم را امضاء خواهید کرد .

 تیر ماه : در هفته آینده خبر خوشی خواهید شنید که موجب خوشحالی شما خواهد شد ممکن است به سفری دور و دراز بروید . با احتیاط در انجام کارهایتان عمل کنید تا موفق شوید . یکشنبه آرام و دلپذیری خواهید داشت .

 مرداد ماه : همه میدانند که دنبال این هستید تا تغییری در زندگی خود ایجاد کنید ولی بهتر است پیش از آغاز هر کاری ، اطراف و جوانب آن را بدقت بررسی کنید . یکشنبه ای خوشحال کننده در راه دارید .

 شهریور ماه : اگر احساس میکنید که باید تغییری در زندگی تان بدهید ، تامل نکنید . فرصت خوبی است برای نشان دادن قابلیت و استواری شما . سه شنبه ای آرام و خوب در راه دارید ، مواظب سلامت خود باشید و به خانواده خود بیشتر توجه کنید .

 مهر ماه : حالا همه مشکلات شما در حال حل شدن است ، بی جهت احساس نگرانی و اضطراب میکنید ، کمی صبر و تحمل داشته باشید تا به مقصودتان برسید . جمعه دلپذیری در انتظارتان است .

 آبان ماه : درست است که همیشه به خود متکی بوده اید ولی این دلیل نمیشود که از راهنمایی های دیگران فرار کنید ! برای تشکیل زندگی جدید شتاب به خرج ندهید . دوشنبه دلنشینی در راهست .

 آذر ماه : اعتماد به نفس و مهربانی شما ، زبانزد همگان است . سعی کنید به همین نحو زندگیتان را بگذرانید . چند دیدار دلنشین خواهید داشت . احتمال دارد به سفری کوتاه بروید .

 دی ماه : انجام تعهدات خود را به تعویق نیندازید و در کارها تعلل نکنید ، بگذارید دیگران هم از امکاناتی که در اختیار شما است بهره ای ببرند . ممکن است برای حل یک مشکل بزرگ خانوادگی به داوری بنشینید . دوشنبه خوبی در راه دارید .

 بهمن ماه : این طور به نظر میاید که در درگیریهای چند روز اخیر . پیروزی با شما بوده است . برای بهرهوری هر چه بیشتر از این موفقیت ، برنامه های مالی و خانوادگی خود را تنظیم کنید . جمعه دلنشینی در راه دارید .

 اسفند ماه : در هفته آینده خبر خوشی خواهید شنید که موجب خوشحالی شما خواهد شد . ممکن است به سفری دور و دراز بروید . با احتیاط کارهایتان را انجام دهید تا موفق شوید . یکشنبه آرام و دلپذیری خواهید داشت .

بای تا بزودی