دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

محترم بودن نتیجه ی یک عمر لیاقت اندوختن است


سلام به همه دوستان خوبم

***************************************************************

آنچه که با زور به دست می‌آید ناپایدار است. آن چیزی که بدیگران تحمیل می‌شود، نمی‌تواند برای همیشه دوام بیاورد. زیرا آن کسی که بزور مطیع شما می‌شود، دوست شما نیست. پس بذر آرزو کاشتن و پرورش دادن چیزی نیست بجز تلاشی بی‌مورد برای بدست آوردن گیاهان بی‌دوام که اگر به ثمر هم نشیند از جاودانگی برخوردار نخواهد بود





اینم فال این هفته :
 فروردین ماه : روزهای خوب و خوشی در پیش دارید و برای حل یک مشکل بزرگ به سفری طولانی خواهید رفت . دوستان قدیم را ملاقات میکنید و شنبه روز مهمی برایتان خواهد بود .

 اردیبهشت ماه : بدبینی یکی از نزدیکان ، شما را از انجام وظایفتان باز داشته است . با او به گفتگو بنشینید و حقایق را برایش روشن کنید و برای انجام معامله ، دوشنبه را انتخاب کنید .

 خرداد ماه : دقت و توجه شما به امور خانوادگی ، نتیجه ای مطلوب داده است با نرمش و اخلاق به راه خود ادامه دهید و اطمینان داشته باشید ، پیروز خواهید شد . بهترین روز هفته آینده شما پنجشنبه است .

 تیر ماه : انجام تعهدات خود را به تعویق نیندازید و در کارها کوتاهی نکنید بگذارید دیگران هم از امکاناتی که در اختیار شما ست بهره ای ببرند . ممکن است برای حل یک مشکل بزرگ خانوادگی به داوری بنشینید . دوشنبه خوبی در راه دارید .

 مرداد ماه : از اظهار نظرهای خود هراسی نداشته باشید و آنچه را که می پندارید درست است ، بی پرده با دوست نزدیکتان در میان بگذارید او به شما کمک خواهد کرد . اواخر هفته به یک میهمانی بزرگ دعوت خواهید شد .

 شهریور ماه : این طور بنظر می آید که در درگیرهای چند روز اخیر ، پیروزی با شما بوده است . برای بهره وری هر چه بیشتر از این موفقیت ، برنامه های مالی و خانوادگی خود را تنظیم کنید . جمعه دلنشینی در راه دارید .

مهر ماه : روزهای خوب و خوشی در پیش دارید ، اواسط هفته به یک میهمانی بزرگ خواهید رفت ، احتمال دارد نقشه ای برای تغییر زندگیتان بکشید ، پنجشنبه ای دلپذیر در راهست .

 آبان ماه : هفته ای موفقیت آمیز در انتظارتان است ، چند دیدار دلنشین تمام هفته شما را مملو از شادی خواهد کرد . در امضاء قراردادها محتاط باشید . جمعه آرام و خوبی ، در پیش دارید .

 آذر ماه : یکی از دوستان نزدیک ، شما را ناراحت کرده است ، حق با شماست ، بهتر است فعلا" سراغ او نروید . مشکل مالی شما اواسط هفته حل خواهد شد . شنبه شیرینی در راه دارید .

 دی ماه : برای پیشبرد اهدافتان بدون تردید به مشورت نیاز دارید . به ویژه این که یکی دو مشکل مالی کوچک در مسیر راه شما وجود دارد که بزودی برطرف خواهد شد . پنجشنبه خبر خوشی از راه دور به شما میرسد .

 بهمن ماه : سعی کنید به عقاید دیگران احترام بگذارید هرکس حق دارد نظر خود را ابراز نماید ، شما باید گذشت داشته باشید . از نظر عاطفی هفته پر شوری در پیش دارید ، چهارشنبه خوبی در راه است .

 اسفند ماه : حساسیت بیش از حد شما ، راه رسیدن به اهدافتان را برایتان دشوار میکند . از توقعتان بکاهید و با صبر و درایت مسائل را بررسی و حل کنید . یک نامه بسیار مهم از راه دور به شما خواهد رسید .


بای تا بزودی