دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

انسانهای بزرگ، دیر وعده میدهند و زود عمل میکنند .



سلام به تمام دوستان خوب
یه تبریک صمیمانه هم به جناب
فرمانروا وپرنسس  وآرزوی تداوم عشقشون تا ابد

***************************************************************
تنها عذر موجهی که میتوانیم در مورد تحقیر کردن کسی داشته باشیم این است که بخواهیم او را بهتر کنیم .



اینم فال این هفته :
 فروردین ماه : اوقات فراغت خود را بیهودگی نگذارنید و کوشش داشته باشید که  به نوعی از این اوقات ، بهره برداری صحیح بکنید . هفته ای آرام بسیار دلنشین در پیش دارید .

 اردیبهشت ماه : بی جهت خودتان را افسرده میکنید ، حادثه ای پیش آمده و شما هم مطلقا" تقصیری ندارید . بگذارید قضاوت کنند و به نتیجه گیری برسند ، دوشنبه دلنشینی در انتظارتان است .

 خرداد ماه : احساس تنهایی میکنید و دیگران هم به این مطلب ، توجهی ندارند ، حق با شماست ولی خوشبختانه چند ملاقات دلپذیر ، اوضاع را دگرگون خواهد کرد . یکشنبه خبر بسیار خوبی خواهید شنید .

تیر ماه : برای پیشبرد اهدافتان بدون تردید به مشورت نیاز دارید . به ویژه اینکه یکی دو مشکل مالی کوچک در مسیر راه شما وجود دارد که بزودی برطرف خواهد شد . پنجشنبه خبر خوشی از راه دور به شما میرسد .

 مرداد ماه : سعی کنید به عقاید دیگران احترام بگذارید هر کس حق دارد نظر خود را ابراز نماید شما باید گذشت داشته باشید . از نظر عاطفی هفته پرشوری در پیش دارید . چهارشنبه خوبی در راه است .

شهریور ماه : حساسیت بیش از حد شما ، راه رسیدن به هدفهایتان را برایتان دشوار میکند . ار توقعتان بکاهید و با صبر و درایت مسائل را بررسی و حل کنید . یک نامه بسیار مهم از راه دور به شما خواهد رسید .

مهر ماه : زیاد افسوس گذشته را میخورید و به همین دلیل نمیدانید به چه شکل به انجام برنامه هایتان بپردازید . خوشبین باشید و اراده خود را حفظ کنید تا موفق شوید . یکشنبه شیرینی در راه دارید .

آبان ماه : روزهای خوب و خوشی در پیش دارید ، اواسط هفته به یک میهمانی بزرگ خواهید رفت ، احتمال دارد نقشه ای برای تغییر زندگیتان بکشید ، پنجشنبه ای دلپذیر در راهست .

آذر ماه : هفته ای موفقیت آمیز در انتظارتان است ، چند دیدار دلنشین تمام هفته شما را مملو از شادی خواهد کرد . در امضاء قراردادها محتاط باشید . جمعه آرام و خوبی ، در پیش دارید .

دی ماه : ابرها تیره به زودی از آسمان زندگی شما بیرون خواهد رفت و دوباره زندگی به شما لبخند خواهد زد . هفته شاد و پر از موفقیت در انتظارتان است . احتمال دارد اواخر هفته به سفر کوتاهی بروید .

بهمن ماه : عشق و دلدادگی خوبست اما نه تا حدی که به شغل و آبروی شما لطمه بزند . باید یک برنامه منظم برای خودتان ترتیب بدهید تا مشکلات مالی و خانوادگی شما حل شود .

اسفند ماه : گاه به گاه دچار نوعی سر در گمی میشوید که به نفع شما نیست . خستگی ، علت اصلی بروز این دشواریها است . یک استراحت کوتاه ، کمک بزرگی به شما خواهد بود . سه شنبه شیرینی در راه دارید .

با تابزودی