دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

هیچ دگرگونی سعادت آور نخواهد بود مگر آن که تعالی بخش انجام شود

سلام

نفس بسیار حیله‌گر است و برای ماندگاری خود، به هیجان نیازمند است. اگر لذت نباشد به درد هم راضی می‌شود، اما چاشنی هیجان را نیز با خود همراه خواهد داشت. حتی در ذهن وقتی که می‌گوییم این نفس حیله‌گر را به چنگ خواهیم آورد و او را به چنگ بیاوریم و از این حس لبخند رضایتی بر لبانمان نقش ببندد در حقیقت نفس از چنگمان گریخته و بر لبانمان نشسته است. چرا که این خاصیت هیجان است. پس نیک آگاه باشیم که در قالب هیجان به جدال با نفس نپردازیم

***************************************************
اینم فال این هفته :


 فرودین ماه : در دوره متعجب شدن قرار دارید . خبرهائی که بطور غیر منتظره خواهید شنید ، مژده هائی خواهند بود در رابطه با پول ، موفقیت در رشته فعالیت و قضایای دیرین و کهنه قانونی . آشنائی با جنس مخالف میتواند تبدیل به رابطه عشقی بسیار زیبائی باشد که در انتها به عروسی و تشکیل خانواده نیز بیانجامد . مسافرتی ناگهانی یا ورود مسافرانی باعث خواهد شد که بعد از سالیان دراز عزیزانتان را بار دیگر ملاقات کنید . گرفتاریهای جزئی را بی اهمیت نشمارید .

 اردیبهشت ماه : وسوسه آلوده شدن در جر و بحثهای بیهوده با همکاران ، همکلاسیها و حتی افراد خانواده خواهید گشت . سعی کنید در قضاوت نمودن یکطرفه تصمیم گیری ننمایید . شانس مسافرت بخاطر رشته فعالیتتان وجود دارد که میتواند نقش بسیار مثبتی را در آرام نمودن اعصابتان بازی کند ولی متاهلین روزی نخواهد بود که بخاطر بچه ها و مسائل مالی بیهوده سربسر هم نگذارید . دوره مثبتی برای گرفتن وام و قرض نمیباشد .

 خرداد ماه : سعی میکنید مشکلات و سوءتفاهماتی را که بین شما و همسر و یا محبوبتان وجود داشته است ، بکلی رفع نمائید و بهمین دلیل نیز احتیاج دارید که وقت بیشتری را با او صرف نمائید . اما اگر جزو مجردین هستید ، عشق بطور غیرمنتظره ای وارد زندگیتان گشته و بهمین سرعت نیز بار دیگر تنهایتان خواهد گذاشت . موقعیت مالیتان نیز با شروع یک منبع جدید درآمد ، اگر چه جزئی میتواند بشما اجازه نفس کشیدن را بدهد .

 تیر ماه : حرکات سیارات بگونه ای خواهد بود که احساس توان و قدرت فوق العاده ای در خود پیدا خواهید نمود و به همین دلیل نیز یهتر است به زندگی خصوصی خود سروسامان بخشید و با جرات مسئولیتهای بزرگ را به عهده بگیرید . در روابط احساسی بیصبری خود را کنترل نموده و در برخورد با مشکلات تنها شریک عشقی خود را مقصر به حساب نیاورید . شاید نیز دوره چندان جالبی در این زمینه در پیش ندارید و بجایش مسائل بسیار مهم خصوصی و اجتماعی است که احتیاج به تمرکز و تلاش شما دارند . نامه های مهم و مثبتی در رابطه با موقعیت مالی دریافت خواهید نمود . دوستان جدید پیدا خواهید نمود .

 مرداد ماه : عشق نقش بسیار مهمی در این دوره بازی خواهد نمود . حتی اگر جزو مجردین ماجراجو نیز باشید ، احساس خواهید نمود که احتیاج به یک رابطه ثابت و همنشین احساسی واقعی دارید . شاید به همین دلیل متاهلین نیز سعی خواهند نمود تا بجای سربسر هم گذاشتن ، از وجود همدیگر لذت ببرند و بخصوص که با قطع دست مداخلین خواهند توانست بار دیگر همدیگر را از نظر احساسی دریابند . اما شغل و رشته فعالیت تعریف چندان زیادی نداشته و احتیاج به تمرکز بیشتر خواهد داشت . خریدهای مهمی خواهید نمود . برای تغییر و یا خرید وسیله نقلیه دقت زیاد بکنید .

 شهریور ماه : هنگامی که مسئله عشق و عاشقی پیش بیاید ، بهتر است در تصمیم گیریهای مهم بجای عقل ، قلبتان را راهنما قرار دهید . در رابطه با رشته فعالیت نیز اگر تمرکز بیشتری بکار نبرید ، اگر نخواهید مسئولیت روز را همان روز به پایان برسانید . اگر وقتتان را بجای فعالیت در تفریح بگذارانید ، گرفتاری طویل مدتی برای خود ایجاد خواهید نمود . خرید و فروش ملک و املاک میتوانید رشته ای بسیار مثبت برایتان بشمار بیاید . دیدار از مسن ترهای خانواده ، بخصوص آنهایی که بیمار هستند ، نه تنها آنها را خوشحال خواهد نمود بلکه دعای خیرشان را نیز بدرقه آینده تان خواهد ساخت . پشت سر دیگران بدگوئی نکنید تا دیگران نیز از شما تعریف بد ننمانید .

 مهر ماه : بعضی از متولدین این ماه بخاطر نیش زبان و متلکهای بعضی ها به تنگ آمده و آماده عکس العمل تندی هستند که توصیه میشود با آرامش و صبورانه عمل کنند و تا حد ممکن آنرا به یک گفتگوی آرام مبدل سازند البته حق با آنهاست ولی به جنجال و درگیری های بزرگتر نمی ارزد . آن عده از متولدین این ماه که دچار بیماری سوءظن و شک و تردید هستند باید در درمان خود اقدام نمایند وگرنه از نطر روحی دچار صدمه خواهند شد ، خصوصا" آنها که زندگی زناشوئی دارند .

 آبان ماه : زود باوری خیلی از متولدین این ماه سبب شده ، خیلی از سالهای زندگی خود را ببازند ، البته این عده خوشبختانه در شرایطی قرار دارند که هنوز فرصت جبران هست ولی توصیه میشود کمی با احتیاط و سختگیری و تحقیق به مسائل و آدم ها بپردازند و تحت تاثیر احساسات آنی زودگذر دیگران نشوند در حالیکه بسیاری از جوانان متولد این ماه دنبال ثروت اندوزی هستند .

 آذرماه : اگر از 50 درصد از متولدین بزرگسال این ماه بپرسید آینده را چگونه می بینید ، خواهند گفت روشن و پر امید ! ولی بقیه درست برعکس همه چیز را تاریک و بی امید می بینند و همین سبب شده در کارشان دچار رکود و در زندگی شان به مراحل سرد و بی تفاوتی برسند . آن گروه از زن و شوهر ها که شدیدا" در گیر بگو مگو و اختلافات کوچک و بزرگ هستند باید عاقلانه پای یک میز مذاکره بنشینند ، یا از یک داور عادل و بیطرف دعوت نمایند و یا به روانپزشک مراجعه کنند تا به اصطلاح با بازگوئی مسائل ، ریشه ها را پیدا کرده و در رفع آن بکوشند .

 دی ماه : اعتماد به نفس شما خوب است، اما نباید به مرز غرور و تکبر نزدیک شوید . هدف ویژه ای دارید و این نکته مثبتی در زندگی شما ست، البته به شرطی که اطلاعات لازم را کسب کنید و قدم به قدم پیش بروید . در ضمن به شجاعت نیز نیاز دارید . فرصتی دست میدهد تا کارهایی را که عده ای به تسامح و تساهل ناتمام گذاشته اند، شما با معرفت و توانایی به اتمام برسانید .

 بهمن ماه : گاهی آنقدر حساس میشوید که هیچ کس جرات نمیکند حرفهای خود را با شما در میان بگذارد . شیوه کار شما طوری است که افراد بسیاری به سویتان جلب میشوند و حاضرند روی شما سرمایه گذاری کنند . به شعر و داستان علاقه خاصی دارید . مطالعه خود را در هر دو زمینه وسعت دهید . خوش قلب و بی کینه اید و همین شما را در میان دوستانتان محبوب کرده است .

 اسفند ماه : از افراد خودخواه فاصله بگیرید . برخی از صفات خوب شما در محیط کار باعث میشود وظایف مهمی به شما ارجاع شود . دو ملاقات مهم خواهید داشت که یکی در مورد مسائل تحصیلی و شغلی است و دیگری در مورد زندگی آینده تان . به یک سفر کوتاه ولی جالب خواهید رفت . یکی از دوستانتان که از شما دلخور بود، به اشتباه خود پی خواهد برد و از شما دلجویی خواهد کرد .


بای تا بزودی