دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

مزه دار کردن تبلیغات

طنز در بیان یک تبلیغات باعث تاثیر عمیق در ذهن مخاطب می شود. البته این کاربرد طنز باید با توجه به محصول و در زمان و موقعیت مناسب باشد و طنزی که برای یک محصول بانمک باشد ممکن است برای تبلیغ محصولی دیگر باعث سرخوردگی محصول شود. طنزتبلیغات  طراحی وب سایت در جوامع افسرده بهتر جواب می دهد و باعث می شود تا مردم آن جامعه آن را بهتر به اشتراک بگذارند
اما در رابطه با کاربرد طنز در تبلیغات باید گفته شوند افرادی هستند که نسبت به تبلیغات طنز آمیز حساسیت منفی نشان می دهند و این به ضرر برند شما خواهد بود. بنابراین در هنگام استفاده از طنز در تبلیغات به این نکته توجه داشته باشید که در وادی سیاست، حکومت، اعتقادات، مذهب کمتر وارد شوید محتاطانه تر عمل کنید.
1. به صورت صحیح طنز پردازی کنید
طنز تبلیغاتی را به صورت صحیح به کار ببرید و با رعایت اصول و موازین قوانین را بشکنید. برای تنظیم کردن طنز به همه گروه های مخاطبان را در نظر بگیرید. آنچه که موجب خنده گروهی می شود ممکن است ناراحتی گروهی دیگر را برانگیزد.
2. تبلیغات خود را بر گروه هدف متمرکز کنید
از موضوع اصلی خود منحرف نشوید هدف شما جلب توجه گروه هایی از افراد است که آنها را از حالت بالقوه به حالت بالفعل در بیاورید
3. شفافیت در تبلیغات
تبلیغات خود را برای به صورت شفاف ارائه دهید. تبلیغاتی که مبهم باشند و مشتریان را به فکر فرو ببرد تبلیغات را کم تاثیر میکند. شما برای به کار بردن طنز در تبلیغات نیازی نیست کار خارق العاده ای را انجام دهید. با روش های ساده و معمولی هم می توانید تاثیر خوبی بر مشتریان گذاشت.
4. تاثیری عمیق بگذارید
متفاوت باشید. تبلیغ خود را بر مسئله ای متمرکز کنید که بیش از هر چیز دیگری ذهن خواننده را درگیر خودش میکند. البته آن را به شکل صحیح انجام دهید تا تاثیر منفی بر ذهن مخاطب نگذارد.
5. تمرکز بر برند
زمانیکه شما طنزی را برای تبلیغات خود تهیه می کنید اما با برند شما نامرتبط باشد به ضرر شما خواهد بود. طنز برای بهتر شدن برند شماست. بسیاری از شبکه های اجتماعی هستند که در این کار افراط می کنند و این باعث می شود که فضای طنز تبلیغاتی را به سمت لودگی و مسخرگی می کشانند
تاثیرگذاری طنز بر روی حافظه:
استفاده از طنز برای تبلیغات  طراحی وب سایت خاصیت ویروسی شدن را دارد و به سرعت در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاری خواهد شد بدون اینکه شما برای این کار هزینه زیادی را کرده باشید. در این شرایط مخاطبین در هر جایی که با برند شما و یا مفاهیم نزدیک به برند شما برخورد کنند به یاد تبلیغات شما خواهند افتاد.

سئو کلاه سیاه چیست ؟

سئو کلاه سیاه به تکنیک ها و روش هایی گفته می شود که از روش های غیر اصولی و با نقض کردن قوانین به افزایش رتبه سایت می پردازد. کلمه کلاه سیاه عموما در فضای کامپیوتری به افرادی که دست به اقدامات مخرب مانند هکرها و تولیدکنندگان ویروس میزنند اطلاق می گردد.
اجرای سئو کلاه سیاه در کوتاه مدت باعث افزایش رتبه شما خواهد شد اما در بلند مدت تاثیر منفی بر روی طراحی سایت شما خواهد گذاشت و باعث جریمه شدن از سوی موتورهای جستجو خواهید شد که جبران آن نیاز به زمان و تلاش بسیاری خواهد داشت. به عنوان مثال ممکن است گوگل وب سایت شما را در سندباکس قرار دهد یا حتی سایت Deindexed شود.
چند نمونه از تکنیک های سئو کلاه سیاه
1. Automatically generated content : تولید محتوا به صورت اتوماتیک
2. link schemes : تبادل و یا خرید لینک برای سایت
3. Creating pages with little or no original content :  ایجاد صفحات زیاد با محتوای کم و یا نامعتبر
4. Cloaking : در لغت به معنای درلفافه پیچیدن و پنهان کردن می باشد، و منظور ایجاد صفحات در دو نسخه متفاوت یکی برای کاربران و یکی برای ربات های موتورهای جستجو
5. Sneaky redirects : تغییر مسیر و ریدایرکت کاربران به صورت مخفیانه
6. Hidden text or links : استفاده از متون و یا لینک های مخفی
7. Doorway pages : ایجاد صفحات متعدد با کیفیت پائین و استفاده از این صفحات به عنوان یک دروازه ورود به یک صفحه خاص
8. Scraped content : ایجاد محتوا فقط با ناخنک زدن به مطالب و محتواهای سایر سایت ها
9. Affiliate programs : مشارکت در فروش محصولات و خدمات سایر سایت ها با کپی کامل مطالب همان سایت بدون اضافه کردن هیچ مطلب اضافی و مفید دیگر به آن ها
10. irrelevant keywords : پرکردن صفحات سایت با کلمات کلیدی
11. malicious behavior : ایجاد صفحات به منظور خرابکاری مثلا نصب تروجان یا انتشار ویروس و ..
12. Abusing rich snippets markup : سوء استفاده و یا استفاده بیش از اندازه ریچ اسنیپت ها (rich snippets : زبان نشانه گذاری، یک زبان جهت دادن اطلاعات بیشتر و قابل فهم از سایت برای ربات های موتور های جستجو )
13. Sending automated queries to Google : ارسال درخواست های اتوماتیک به گوگل جهت دستکاری و تغییر رتبه سایت در نتایج جستجو
14. Meta tag stuffing :جاسازی تگ های متا و دزدی آنها از سایر سایت های اینترنتی
15. Mirror websites :  وب سایت های آینه ای و ایجاد سایت های مشابه هم جهت بهبود رتبه بندی سایت
16. Page hijacking : صفحه ربایی و استفاده از محتوای سایر سایت ها
استفاده از روش های سئو سیاه در دراز مدت باعث می شود که وب سایت و برند شما نابود شود، بنابراین سئو سیاه توسط وب سایت های معتبر و برندهایی که آدرس سایتشان برایشان اهمیت دارد استفاده نمی شود. یکی از مهمترین مسائلی که زمان انتخاب مسوول پروژه سئو و طراحی سایت باید در نظر داشته باشید همین موضوع است و باید دقت کرد که شخص یا شرکتی که فعالیت های سئو شما را می خواهد انجام دهد از چه روشی استفاده می کند و آیا می تواند به صورت طولانی مدت و با استفاده از روش های سئو سفید سایت شما را بهبود بخشد یا خیر.
به این نکته دقت کنید که گوگل همواره با توسعه و بهبود الگوریتم های خود با سئو سیاه مبارزه می کند و روش های سئو سیاه ماندگاری لازم را در نتایج موتورهای جستجو ندارند.

مزایای بازاریابی در اینستاگرام

بازاریابی در اینستاگرام
بازاریابی در اینستاگرام می تواند کمک بسیار زیادی به برندسازی و افزایش فروش شما بکند. طراحی سایت 24 خدمات بازاریابی در اینستاگرام را به صورت حرفه ای ارائه می کند. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر موبایل است که کاربران در آن تصاویر مختلف را به اشتراک می گذارند و بالاترین نرخ رشد را در بین تمام شبکه های اجتماعی در دنیا دارد. برخی از نکاتی که در مورد اینستاگرام وجود دارد عبارتند از:
•    کاربران از طریق نرم افزار موبایل خود به اینستاگرام متصل می شوند
•    70% کاربران اینستاگرام هر روز در آن لاگین می کنند
•    73% کاربران اینستاگرام بین 15 تا 35 سال سن دارند
•    به طور متوسط هر کاربر 630 دقیقه در ماه را در اینستاگرام می گذراند
•    در حال حاضر از هر دو نفر ایرانی یک نفر موبایل هوشمند دارد و تعداد زیادی از این افراد از اینستاگرام استفاده می کنند. پیش بیینی می شود که تا پایان سال 94 بیش از 40 میلیون نفر از گوشی هوشمند استفاده کنند
بازاریابی در اینستاگرام برای چه مشاغلی مناسب است؟
بازاریابی در اینستاگرام برای مشاغل و کسب و کارهایی که مخاطب آنها عموم مردم هستند و کالاهای مشخص برای فروش دارند شدیدا توصیه می شود. همچنین برندسازی از طریق اینستاگرام بسیار موفق خواهد بود و بیش از 80% برندهای معتبر دنیا از اینستاگرام برای برندسازی خود استفاده می کنند. کسب و کارهایی که مخاطب تخصصی دارند یا اینکه به دنبال ارائه خدمات به سایر کسب و کارهای دیگر هستند (مانند طراحی سایت که به دنبال ارائه خدمات به کسب و کارهای دیگر است) در حالت کلی نتیجه مناسبی در اینستاگرا م نخواهند گرفت. به طور کلی اینستاگرام می تواند برای مشاغل زیر بازدهی بسیار بالایی داشته باشد:
•    املاک
•    پوشاک
•    طلا و جواهر و بدلیجات
•    خدمات زیبایی
•    خدمات آرایشی
•    خدمات لاغری
•    دکوراسیون و طراحی
•    فروش محصولات خانگی
•    باشگاه های ورزشی
•    فروش محصولات آموزشی
•    و ...
•    مزایای بازاریابی در اینستاگرام چیست؟
•    با توجه به میزان استقبال زیاد از اینستاگرام و تعداد کاربران و همچنین عکس محور بودن این شبکه اجتماعی، اینستاگرام بهترین مکان برای برندسازی اینترنتی است. از طرف دیگر در صورتی که محصولات عمومی دارید که برای عموم مردم قابل استفاده است یا مخاطب محصولات شما خانم ها هستند، اینستاگرام بهترین مکان برای بازاریابی و تبلیغات محصولات شما است.