مقررات سطوح Tire :
مقررات آلاینده ها توسط EPA با توجه
استانداردهای منابع عملیاتی جدید(NSPS) تنظیم می گردد که پایه ایست برای
استاندارد سازی همسان فدرال در رابطه با آلاینده ها در دیزل ژنراتور ها ی
ثابت، از اول ژانویه 2007 در نیازهای کاربردهای ثابت (شامل دیزل ژنراتور
ها ی اضطراری نیز می شود) و کاربردهای غیر جاده ای تطبیق داده شده
اند.سطوح Tire بر اساس قدرت اسب بخار موتور تقسیم میشوند و از موتورهای
ساخته شده در اول ژانویه 2007 شروع می گردند. تمام ژنراتور ها با
موتورهای 10 تا 99 اسب بخار بایستی با مقررات Tire 2 تطابق داشته باشند
ژنراتور ها در محدوده 100 تا 751 اسب بایستی با Tire 3 مطابقت کنند.و
ژنراتور ها یی که دارای موتور محدوده 752 تا 3000 اسب می باشند بایستی
گواهینامه Tire2 کسب کنند. موتورهای ثابت بالای 3000 اسب در Tire1 تا سال
2011 باقی می مانند. تلاش واقعی در طراحی موتورهای دیزل پاک بایستی بر اساس
تقلیل آلاینده های NOX و PM باشد در حالیکه بازدهی موتور حفظ شود.در
موتورهای کامینز با تکنولوژی کوانتوماین تلاشها با تقلیل آلایندها بر آورده
می گردد بدون آنکه بازدهی و دوام موتور فدا شود و تعمیرو نگهداری موتور را
مشکل نماید. بیشترین اصلاحات در حالیکه بالاترین نیروی خروجی را تولید می
کنند.تقرب به تکنولوژی کوانتوم با چهار شکل کلیدی حاصل می گردد. اگر در کار
فروش دیزل ژنراتور هستید این سری مقالات را مطالعه کنید .
تکنولوژی احتراق در سیلندر پیشرفته:
سیلندرهای
جدید با محفظه احتراق هندسی جدید و ظرفیت چندگانه تزریق سوخت، کنترل
احتراق بیشتری نسبت به گذشته اعمال می کنند. این عمل با حفظ قدرت بدون
افزایش مصرف سوخت عملی می گردد. بهینه سازی عملیات احتراق موجب کنترل بیشتر
گازهای خروجی موتور بدون خسارت به نیرو و بازدهی موتور یا افزایش تنشهای
مکانیکی گردیده است.
سیستم تزریق سوخت پیشرفته:
سیستم
Common Rail کیفیت بیشتری در دور کم موتور، استارت در هوای سرد و عکس
العمل به تغییرات بار زودگذر را داراست، در حالیکه چگالی فدرت قابل قیاس با
تولیدات Tire1 می باشد.
انژکتورها با سولونوید الکتریکی
کنترل و تحریک می شوند.این انژکتورها با دقت زیاد سوخت را با فشار PSI 2300
تزریق می کنند و با سرعت جوابگویی تغییرات سریع سیستم انژکتور می باشند.
کنترل الکترویکی موتور پیشرفته:
سنسورهای
الکترونیکی جدید و کنترل میکروپروسسوری کارایی سیستم سوخت و قدرت خروجی را
افزایش داده در حالیکه تولید هر دو PM ،NOX را تقلیل می دهند. این دو با
کنترل مقدار سوخت، زمان تزریق،فشار هوای توربو چاجر و سایر فاکتورها عملی
می گردد. کنترهای الکتریکی بازدهی سوخت را با تغییر حرارت بار، انرژی موجود
در سوخت ،فشار بارومتریک و حتی فرسودگی موتور تنظیم می نمایند.
پیستونهای چدنی بادوام:
در
تمام موتورهای قدرت بالای کامینز ، از یک پیستون یک تکه (FCD(ferrous cast
ductile چدنی برای افزایش قدرت و دوام تا 15% استفاده می شوند. بطور مطلوب
عملییات پیشرفته احتراق در این پیستونهای FCD انبساط و انقباض در سیکلهای
حرارتی را متعادل می کند.
راه حل برای Tire 4 و پس از آن:
تکنولوژی
پیشرفته در احتراق سیلندر موتور کامینز راه حلی برای آلاینده ها در Tire2
وTire3 در دیزل ژنراتور ها ارایه نموده است ودیزل ژنراتور ها ی Tire3 تا
2010 و Tire4 محدودیت بیشتری اعمال می کنند و برنامه ریزی شده است تا به
زودی اعمال گردند. استاندارد Tire 4 شامل تصفیه بعدی دود با یک کاتالیست
SCR نیز می شود. سیستم SCR در حال حاضر موفقیت اقتصادی در تعداد زیادی دیزل
ژنراتور ها بدست آورده است و کامینز تجربه قابل توجهی در طراحی، ساخت و
نگهداری این سیستم ها دارد. Cummins Power Generation مسئول است تا
نیازهای مشتریان را در سراسر جهان درک نماید، این از طریق روابط قابل
اعتماد محلی و راه حلهای نو و سرویس دقیق به مشتریان اعمال می شود. این قول
ما را قادر می سازد تا نیروی برق را در هر جایی و در هر زمانی و به هر شکل
مورد نیاز تأمین نماییم.
با وجود 140 توزیع کننده در ایالات
متحده و بیش از 500 نماینده در تمام دنیا ،پشتیبانی و خدمات پس از فروش
محلی 24 ساعته، 7روز هفته،365 روز سال تأمین می گردد.
این منابع محلی شما برای تولیدات Tire هستند تا کاربرد و کمک در این رابطه را به شما ارائه دهند.
دوشنبه 6 دیماه سال 1395 ساعت 05:19 ب.ظ