اتوپارت پرس: شرکت خدمات پسازفروش ایرانخودرو (ایساکو) در دهمین دوره جایزه تعالی منابع انسانی، تندیس برنزین سه ستاره دریافت کرد.
همایش اهدای این جایزه به برگزیدگان، در
سه سطح «گواهینامه»، «تقدیرنامه» و «نشان» هر ساله بر اساس مدل تعالی
منابع انسانی و توسط انجمن مدیریت منابع انسانی، برگزار میشود.
بر اساس این گزارش، ایساکو بهمنظور
تعیین جایگاه خود در مسیر تعالی منابع انسانی مبتنی بر الزامات مدل، در این
جایزه شرکت کرد و با ارزیابی به عمل آمده توسط ارزیابان و متولیان، موفق
به کسب بالاترین سطح تندیس شد.
بنابراین گزارش، هدف شرکت
ایساکو
از حضور در فرآیند جایزه تعالی منابع انسانی، بهبود جایگاه سرمایههای
انسانی و افزایش مشارکت و همیاری آنان بوده که از طریق ارتقای روزافزون و
منزلت پرسنل به عنوان سرمایهای ارزشمند، باعث توسعه پایدار جامعه، سازمان و
کارکنان و انتفاع این سیستمها از یکدیگر شوند.
دستاورد شرکت ایساکو از حضور در این
جایزه در سالهای اخیر، اهتمام و تلاش موثر و پیگیر در این حوزه بوده که
باعث هماهنگی و همسویی تمامی اقدامات معاونت منابع انسانی با یکدیگر و
ایجاد انسجام درونسازمان و برونسازمانی شده است.
مدل تعالی منابع انسانی همچون یک الگو و
نقشه راه توانسته در تحول و تعالی منابع انسانی ایفای نقش کرده و اقدامات
نوآورانهای نظیر استاندارد شغل و تشکیل کانون ارزیابی کارشناسی، ارتقاء و
توسعه در پرتو آن شکل گرفته است.
ایساکو پیشتر نیز دو بار در این جایزه موفق به دریافت تقدیرنامه چهار ستاره در سالهای 90 و 91 شده بود.
گفتنی است مدل تعالی منابع انسانی یک چارچوب جامع مبتنی بر مجموعهای از
ارزشهای محوری، معیارها و شاخصها در حوزه منابع انسانی سازمان است که به
مدیران منابع سازمانی کمک میکند با ارزیابی مستمر فعالیتها، فرآیند و
نتایج منابع انسانی سازمان، نقاط قوت و فرصتها را شناسایی و برای بهبود
آنها و رسیدن به سازمان یادگیرنده و توسعه یافته برنامهریزی کنند.
شنبه 29 دیماه سال 1397 ساعت 01:59 ب.ظ