راهنمای ساختمان مولدهای دیزلی سیستم کنترل: ابزار و تجهیزات، ولت متر،
بسامدسنج، آمپرسنج، ولت متر باتری، حرارت سنج آب، روغن سنج، سوییچ اصلی،
سوییچ محافظ، فشار سنج. اگر در کار فروش دیزل ژنراتور هستید این سری مقالات را مطالعه کنید . سیستم های سوخت متعارف در موتور دیزل:
1.
سیستم PT :PT مخفف فشار و زمان (Time-Pressure) می باشد.این نوع سیستم
سوخت نامش را از دو عامل متغیر کسب کرذه است که تأثیر گذار بر مقدار سوخت
در هر سیکل موتورمیباشد.
P،نشان دهنده فشار در ورودی انژکتور است ،این فشار توسط پمپ انژکتور تنظیم می گردد.
T،نشان
دهنده زمانی است که سوخت در انژکتور جریان می یابد و به وسیله دور موتور و
از طریق میل سوپاپ و سیستم تزریق سوخت حاصل می گردد.
2.
سیستم STC یا کنترل تایم پلکانی این سیستم تایم موتور را به شکلی کنترل
میکند تا از دور سیستم در زمان روشن شدن در موتور سرد جلوگیری نماید. این
سیستم H.V.T) Hydraulic Variable Timing) نیز خوانده می شود.
این سیستم سوخت زمانی دارای اجراء کلی زیر نیز می باشد.
انژکتور STC
کنترل کننده روغن STC
لوله شیر یکطرفه STC
این اقلام زمان تزریق سوخت را در دمای فشار پمپ انژکتور کنترل می کند.
مشخصات مولدهای برق
مولد های برق کارا سهند
مشخصات فنی مولدهای برق کارا سهند
روغن کاری
روغن
کاری سیر کوله فشار توسط پمپ دنده ای برای یاتاقانهای ثابت و متحرک،
شاتون، میل بادامک و همچنین سوپر شارژ، خنک کن روغن که توسط آب خنک می گردد
و فیلتر روغن در مسیر اصلی.
تجهیزات برقی
استارت و دینام الکتریکی بوش
تابلوی برق
دارای
دستگاه کنترل با کارائی و کیفیت بالا و ساخت کشورهای اروپایی و بر حسب
نیاز شامل متعلقاتی چون کلید اتوماتیک موتوری، سیستم اتوماتیک و دستی قطع و
وصل کلید ژنراتور، کنترل ولتاژ، جریان و فرکانس برق شهر و ژنراتور، نشان
دهنده های فشار و دمای آب و روغن، شارژ اتوماتیک باطری و سایرتجهیزات جانبی
دیگر می باشد.
دوشنبه 6 دیماه سال 1395 ساعت 04:40 ب.ظ