دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

آموزش افزایش رایگان فالوور و لایک اینستاگرام

کلا دو روش برای افزایش فالوور برای یک صفحه اینستاگرامی هست. روش رایگان و روش پولی. در روش رایگان شما بدون پرداخت حتی ۱ ریال می‌توانید تعداد فالوور ها رو افزایش بدین اما از لحاظ زمانی برای افزایش ۱۰۰۰ فالور باید دو الی سه هفته وقت صرف کنید ولی در روش پولی با پرداخت مبلغی به‌صورت آنی این تعداد فالور را بدست می‌آرید. پس میل شماست که می‌خواهید هفته‌ها وقت صرف کنید و انواع فالور را داشته باشید و یا با دادن ملبغی در عرض مدت کوتاه به تعداد خواسته شده فالوور دریافت کنید.
الف) روش اول، خریدن فالوور اینستاگرام:
در این روش سایت‌ها و فروشنده‌های فراوان و حتی پیج‌های اینستاگرامی وجود دارد که با گرفتن مبالغی به شما فالوور می‌فروشند .
ب) روش رایگان
در این روش شما با لایک کردن یا فالو کردن پست ها یا پیج افراد دیگر ، سکه کسب می کنید و می توانید با سکه های بدست آمده برای خود فالوور سفارش دهید .شاید خیلی از سایت ها رو دیده باشید که همین کار رو انجام می دهند . یعنی شما با فالو کردن سکه جمع می کنید و برای خودتون فالوور سفارش می دهید . ولی این سایت که بهتون آموزش میدیم ، از بهترین سایتها برای جذب فالوور اینستاگرام هست زیرا دارای چند ویژگی مهم هست که در زیر به اونها اشاره میکنیم
۱ – اولین ویژگی این هست که شما میتونید با یک پیج دیگه لایک یا فالو کنید و برای یک پیج دیگه فالوور بخرید .
۲ – دومین ویژگی این سایت این هست که شما میتونید لایک کنید ولی فالوور بخرید ، که خیلی از شما شاید دوس ندارید فالو کنید که آمار فالووینگ هاتون بالا بره . پس با لایک کردن سکه جمع کنید ولی فالوور بخرید .
۳ – سومین ویژگی این سایت این هست که میتونید برای تمام شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک یا اینستاگرام یا سایر موارد ، فالوور یا لایک یا موارد دیگه بخرید .
۴ – جالب ترین ویژگی این سایت این هست که شما با لایک کردن توسط یه شبکه اجتماعی ، میتونید برای خودتون سکه جمع کنید ولی برای یه شبکه اجتماعی دیگه فالوور بخرید!
خب میریم سراغ آموزش این سایت
اسم این سایت ، اد می فست هست .
در ابتدا وارد این سایت می شیم . برای ورود به این سایت روی این لینک کلیک کنید
بعد از ورود به این سایت با این صفحه مواجه خواهید شد . که برای ثبت نام باید روی TRY FOR FREE NOW کلیک کنید


بعد از کلیک روی گزینه ثبت نام به صفحه ثبت نام هدایت می شوید . در صفحه ثبت نام با ۳ فیلد مواجه می شوید . که اولی ایمیل شما و دومی پسوردی که از این به بعد برای ورود به این سایت در نظر گرفته اید و سومی تکرار همین پسورد می باشد . توجه داشته باشید که سعی کنید ایمیل خود را جیمیل وارد کنید . اگر حساب جیمیل ندارید در جیمیل ثبت کنید.
پس از پر کردن تمام فیلد ها روی گزینه sign up کلیک کنید تا مراحل ثبت نام کامل شود . توجه کنید که ممکن است پس از کلیک روی این گزینه با موردی شبیه به تصویر زیر مواجه شوید که خطای استفاده از این ایمیل در قبلا می باشد است ، ولی به احتمال زیاد ایمیل فعال سازی را برایتان فرستاده است .

اگر با خطای فوق ؛ یعنی خطای تکراری بودن ایمیل مواجه شدید ، نگران نباشید و حتما به ایمیل خود رفته و inbox خود را چک نمایید . این خطا در اکثر مواقع توسط این سایت نمایش داده می شود .
پس از ورود به inbox ایمیلی را از طرف addmefast مشاهده می کنید . آن را باز نمایید و روی لینک درون آن کلیک کنید تا به این سایت برگشت داده شده و حسابتان فعال شود .
خب تا اینجای آموزش توی این سایت ثبت نام کردیم و الان میتونیم واردش بشیم و فالوور رایگان کسب کنیم!
بعد از ورود به این سایت برای دریافت فالوور یا لایک رایگان ، با صفحه ای شبیه به صفحه زیر مواجه خواهید شد.

همانگونه که مشاهده می کنید ؛ روش ها متفاوتی برای دریافت سکه وجود دارد که میتوانید از طریق این سکه ی دریافتی برای خود فالوور یا لایک رایگان کسب کنید . مثلا می توانید با لایک کردن یک صفحه در فیس بوک ، سکه جذب کنید و یا اینکه با فالو کردن یک پیج در اینستاگرام برای خود فالوور جمع کنید . به عنوان مثال ما میخواهیم با فالو کردن در ایسنتاگرام سکه جذب کنیم . توجه کنید که میتوان از طریق فیس بوک لایک کرد ولی برای حساب اینستاگرام خود فالوور سفارش دهید .
پس ابتدا در یک تب دیگر سایت اینستاگرام را باز کرده و در آن لاگین می شوید (به حساب اینستاگرام خود در کامپیوتر وارد می شوید)
سپس به سایت اد می فست برگشته و روی گزینه Instagram Followers کلیک کنید تا صفحه ای شبیه به صفحه زیر برای شما باز شود .

همانطور که مشاهده میکنید این سایت یک پیج را به شما پیشنهاد می دهد که با فالو کردن آن تعداد ۹ سکه به حساب شما اضافه می شود . روی دکمه سبز رنگ فالو کلیک کنید تا پنجره ای باز شود که در آن پیج آن فرد را مشاهده می کنید . در پنجره باز شده روی فالو کلیک کنید ولی پنجره را بلافاصبه نبندید . این کار را بعد از ۲ ثانیه انجام دهید . وقتی پنجره را ببندید ، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن فالو دریافت می کنید که ۹ سکه به حساب شما اضافه خواهد شد . البته تعداد اضافه شده ی سکه را بعد از بارگذاری مجدد صفحه ملاحظه می کنید .
این روند را ادامه دهید تا تعداد سکه هایی که از فالو کردن دیگران کسب کرده اید بیشتر شود . زمانی که سکه ها به تعداد دلخواه رسید می توانید برای خود فالوور رایگان ثبت کنید.
برای دریافت فالوور رایگان اینستاگرام و یا حتی لایک رایگان برای پست ها روی دکمه سبز رنگ Add site/page کلیک کنید . زمانی که روی این گزینه کلیک کنید ، صفحه ای را مشاهده می کنید که در آن می توانید سرویس های مختلف را مشاهده کنید . به عنوان مثال لایک فیسبوک و یا فالوور اینستاگرام و یا لایک اینستاگرام و موارد دیگر . این موارد را میتوانید در فیلد کشویی انتخاب کنید . به عنوان مثال می خواهیم برای یک پیج در اینستاگرام فالوور سفارش دهیم . فیلد های این صفحه را یکی یکی توضیح خواهیم داد .


فیلد type : در این فیلد میتوانید نوع سرویسی که مایل به سفارش هستید را انتخاب کنید . به عنوان مثال شما تمایل به دریافت فالوور اینستاگرام دارید ، پس گزینه Instagram Followers را انتخاب می کنید .
قسمت countries : کشورهایی که شما مایلید افرادی از آن کشور پیج اینستاگرام شما را فالو کنند . اگر تیک worldwide زده شده باشد ، از تمام کشورها شما را فالو می کنند و سریعتر این عمل ممکن می شود . ولی اگر شما فقط مایل باشید از ایران باشد که سرعت پایین تری دارند.
فیلد username : در این قسمت می بایست آی دی اینستاگرام پیجی که میخواهید برایش فالوور سفارش دهید را وارد کنید.
فیلد Total clicks : به عنوان مثال میخواهید فقط ۲۰۰ نفر این پیج را فالو کنند ، پس روی عدد ۲۰۰ تنظیم میکنیم .
فیلد Daily Clicks : تعداد کسانی که در روز شما را فالو کنند (برای کنترل سرعت مناسب است)
و اما گزینه مهم تر cpc می باشد . این گزینه به معنای این است که به ازای هر فالو ؛ چه مقدار سکه از ما کم و به شخص فالو کننده اضافه شود . این عدد میتواند بین ۲ تا ۱۰ باشد . طبیعی است که هرچقدر این تعداد به ۱۰ نزدیک تر باشد ، سرعت دریافت فالوور های رایگان بالاتر خواهد بود .
پس از پر کردن موارد بالا ، روی گزنه save changes کلیک میکنیم
فالوور ها به سرعت برای شما خواهند آمد! از روی تجربه میگم کار با قسمت لایک اینستاگرام بهتر و بی درد سرتره .
امیدوارم خوشتون اومده باشه