دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

در پوکت به کدام اقامتگاه های خانوادگی سر بزنیم؟

افرادی که می خواهند با خانواده خود سفری به پوکت تایلند داشته باشند، ممکن است نگران کودکان و گذران اوقات فراغت و تفریح آن ها باشند، اما در پوکت همه تفریحات و فعالیت های مورد علاقه کودکان وجود داشته و می توان گفت این شهر، محل مناسبی برای گردشگران خانوادگی محسوب می شود. در صورتی که نخستین بار است به این شهر سفر می کنید، بهتر است یک هتل خانوادگی را برای خود رزرو کنید. شما به محلی نیازمندید که مناسب همه سنین باشد و چرا که در این صورت امکانات تفریحی برای همه سنین، در آن وجود خواهد داشت و کودکان شما نیز دچار خستگی و کسالت نمی شود و در عین حال شما نیز می توانید به تمدد اعصاب خود در کنار ساحل پرداخته و از لحظات خود لذت ببرید. بنابراین مهم است که محل اقامت انتخابی شما از نظر امکانات راحتی و آسایش و نیز از نظر تفریحی و سرگرمی مناسب شما و خانواده اتان باشد.
هر محل اقامتی دارای محاسن و معایبی برای مسافران خانوادگی است. علاوه بر آن، در این فهرست اقامتگاه ها و هتل هایی در پوکت (Phuket) معرفی می شوند که بهترین هتل های مناسب مسافران خانوادگی به حساب می آیند. این هتل ها با توجه به هزینه و امکانات شان برای کودکان و خانواده ها به چهار دسته تقسیم می شوند. از امکاناتی که هتل ها می توانند برای خانواده ها ارائه دهند می توان به اتاق کودکان متصل به اتاق والدین، استخر کودکان، تخت خواب نوزاد یا کودک، در صورت لزوم محیط تمیز و پاک و دسترسی آسان به حمل و نقل اشاره کرد.
اقامت گاه ساحلی کاتاثانی پوکت (Katathani Phuket Beach Resort )
اقامت گاه ساحلی کاتاثانی پوکت یک هتل خاص است که بسیاری از مسافران، آن را برای سفرهای جدید خود، دوباره رزرو می کنند. این اقامت گاه دارای ۴۷۹ اتاق و سوئیت است که همگی از بالکن و تراس رو به اقیانوس برخودار هستند و می توان گفت که به استخرها یا باغ های استوایی مجهز هستند. اقامت گاه کاتاثانی دارای فضایی خانوادگی و دوستانه در دو بخش جداگانه، شش استخر شنا و زمینی بسیار بزرگ به همراه ساحلی گسترده با حدودا ۸۵۰ متر طول است، به طوری که این ساحل اصلا دچار شلوغی و ازدحام نخواهد شد.
اقامت گاه سنتارا کاتای پوکت (Centara Kata Resort Phuket)
اقامت گاه سنتارا کاتای پوکت در ساحل کاتا، در ساحل غربی سبز پوکت قرار گرفته است که بهترین اقامت گاه برای گردشگران به حساب می آید. ساحل کاتا در حدود هشت کیلومتر از مراکز سرگرمی – تفریحی و کلوپ های شبانه پوکت با نام پاتونگ (Patong) فاصله دارد. این اقامت گاه به سبک سنتی تایلندی طراحی شده در حالی که از همه امکانات مدرن و پیشرفته برخوردار است و محلی دلپذیر برای گذران تعطیلات و لذت بردن از تفریحات محسوب می شود. می توان گفت این اقامت گاه دارای اتاق های مجلل ۳۰ مترمربعی، اتاق های مجلل خانوادگی ۳۰ مترمربعی، سوئیت های خانوادگی ۶۰ متر مربعی و سوئیت های دو خوابه خانوادگی ۹۰ متر مربعی است.
مربعی است.
اقامت گاه ارتفاعات ساحلی (The Beach Heights Resort )
اقامت گاه هشت طبقه ارتفاعات ساحلی با نمایش دادن اتاق هایی با طراحی متفاوت از فرهنگ و سنت مناطق (Lanna – Siam – I-Saan) و جنوب تایلند یک انتخاب برازنده برای گردشگران به حساب می آید. با اقامت در اقامت گاه ارتفاعات ساحلی حس زندگی در محیطی روستایی و پر از آرامش را به دست خواهید آورد. این محیط آرام تنها ۴۰۰ متر از بخش های طبیعی و طبیعت دست نخورده ساحل کاتا فاصله دارد و علاوه بر آن جاذبه های توریستی و بخش های دیدنی جزیره بسیار زیبای پوکت به آسانی در دسترس گردشگران قرار دارد.
بهترین هتل های خانوادگی در  ساحل بانگتائو (Bangtao)
ویلای برکه دوسیت تانی لاگونا (DusitThani Laguna Pool Villa )
خانه های ییلاقی و یا ویلاهای برکه دوسیت تانی لاگونا بسیار مجلل با امکات عالی هستند که در بخش شمالی اقامت گاه دوسیت (Dusit Resort) واقع شده اند. این ویلاها از چشم انداز زیبای دریاچه لاگونا و ساحل پوشیده شده از کاج های استوایی بانگتائو (Bangtao Beach) برخوردار هستند. این ویلاهای دو طبقه ای، دارای امکانات و تزئیناتی آمیخته به هر دو سبک تزئینات اروپایی و تایلندی هستند. لازم به ذکر است که این اقامت گاه ورود مشتریان خود را با نوشیدنی و شکلات خوش آمد می گوید و در طول اقامت آنها انواع نوشابه ها و آب را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهد.
آنگسانا لاگونا پوکت (Angsana Laguna Phuket)
قطعا می توان گفت که آنگسانا (Angsana) یک محل خانوادگی بوده که در کناره ساحلی ۶۰۰ هکتاری مجموعه لاگونا (Laguna) قرار گرفته است. آنگسانا در داخل یک جزیره واقع شده و به مجموعه آبراه های دریایی دسترسی داشته و دارای سه کیلومتر طول ساحلی قابل توجه و زیبای بانگتائو با امکانات عالی و ظاهری برازنده است. این اقامت گاه با داشتن بهترین کلوپ بازی برای کودکان و استخری بزرگ با طراحی محیط برکه طبیعی با شن های ساحلی واقعی، می تواند اقامت گاه مناسبی برای یک خانواده به حساب آید.
اقامت گاه سان وینگ و ساحل چشمه آبگرم بانگتائو (Sunwing Resort & Spa Bangtao Beach)
گردشگران و مسافرانی که با خانواده خود سفر می کنند، می توانند از محیط بهشتی و زیبای این اقامت گاه لذت ببرند. از آن جهت که این اقامت گاه برای خانواده بسیار مناسب بوده، دارای امکاناتی همچون آشپزخانه کوچک (البته بدون آون)، اتاق هایی با امکانات لازم برای نوزادان و کودکان، باغ کوچک و استخر است که البته به نظر می رسد بیشتر برای خانواده های جوان مناسب باشد.منبع : تور پاتایا
لازم به ذکر است که اقامت گاه سان وینگ برای خانواده هایی که به فعالیت های مختلف و تفریحات گوناگون علاقه مند هستند، برنامه هایی خاص دارد که به طور هفته ای تغییر می کنند. علاوه بر این، امکان فعالیت هایی چون نمایش های مختلف، طراحی صورت، نمایش فیلم، نمایش های آکروباتیک یا بندبازی، بازی بسکتبال آبی و غیره در این اقامت گاه وجود دارد.