دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

دلایل خرید درب ضد سرقت

امنیت در مکان های مختلف، اماکن تجاری و مسکونی و ادرای جزو موارد حائز اهمیت است. امروزه با توجه به اینکه آمار سرقت به شدت افزایش یافته عموم مردم به فکر افزایش ایمنی محل کار یا محل سکونت خود هستند.
درب های ضد سرقت در حال حاضر در سه نوع درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی در بازار عرضه می شود. که در این بین درب های ضدسرقت ترک از امنیت بالایی برخورداری هستند ولی به دلیل قیمت بالاتر بسیاری از افراد به سراغ درب های ایرانی می روند. ناگفته نماند درب ضد سرقت ایرانی نیز از لحاظ ظاهر و امنیت و کیفیت تا حد زیادی با درب های ترک برابری می کند. درب های چینی هم انتخاب افرادی است که به دنبال خرید درب ضد سرقت ارزان می باشند. همچنین اگر به دنبال خرید این درب ها هستید می توانید بنا به نیاز خود آنها را سفارش داده و باتوجه به نکات مطلوب شما، این درب ها ساخته شوند.
نصب درب ضد سرقت
درب های ضد سرقت با هر رویه ای که ساخته شده باشند هرقدر استحکام بیشتر و نفوذپذیری کمی هم داشته باشند ،از لحاظ زمان نصب با زمان نصب درب های معمولی برابری می کنند. تنها نکته زمانبر بودن نصب درب ضد سرقت ،نصب قفل آنها می باشد.چراکه مهم ترین و اصلی ترین اجزا در درب ضد سرقت، قفل آنها می باشد.در نتیجه بهنگام خرید درب ضد سرقت به قفل آن توجه ویژه ای داشته باشید.منبع : درب ضد سرقت ارزان
تفاوت درب های ضدسرقت ترک و چینی
برای اینکه بیشتر با تفاوت این درب ها آشنا شوید ، لازم است بدانید چارچوب این درب ها از لحاظ نحوه ساخت با هم تفاوت هایی دارد . مثلا درب های ضد سرقت چینی ابزار نخورده و تخت هستند و برعکس درب های ضد سرقت ترک ، چارچوب هایی ابزار خورده هستند و همین امر تاحدودی باعث دلیل اختلاف قیمت این دو می باشد. دومین تفاوت، لولاها هستند که در مدل های ساخت ترک، از سمت داخل قابل مشاهده هستند ولی درب های چینی لولاهایشان چه از بیرون چه داخل قابل رویت نیستند. از لحاظ رویه های این درب ها، در مدل های چینی رویه ها به صورت فلزی یا استیل هستند ولی رویه درب های ضد سرقت ترک در دو دسته MDF با روکش طبیعی چوب و یا MDF با روکش PVC می باشند.