دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

عوامل موثر در قدرت فروش حداکثری غرفه نمایشگاهی

غرفه سازی موثر در فروش و حضور شرکت شما در نمایشگاه صنعت مربوطه برای پیروزی در بازاری به شدت رقابتی امری حیاتی است. این چند نکته را در نظر داشته باشید تا ساخت غرفه و فروش نمایشگاهی شما به حداکثر برسد:
نکته یک :
ساخت غرفه
برای شروع، علایق و مشارکت اولیه ی مدیر بازاریابی خود را فهرست کنید. او باید در راه اندازی برنامه ی ساخت غرفه ی شما شریک تبلیغاتی متعهدی باشد. اگر در شرکت خود بخش ارتباطات ندارید، شرکت نمایشگاهی خود و یا مشاوری از بیرون برای ساخت غرفه استخدام کنید. اگر بودجه ی استخدام مشاور را ندارید، خود و تیم فروش را با اصول اولیه ی فروش در نمایشگاه آشنا کنید.
نکته دو :
ساخت غرفه و اهمیت نمایشگاه را درک کنید و تمام تلاش خود را بکنید.برای غرفه سازی موثر در فروش،بازاریاب های کسب و کار به کسب و کار هر ساله از ویژگی های غرفه های نمایشگاهی بعنوان بخش ارزشمندی از تبلیغات خود بهره می برند. بررسی نُه رویکرد بازاریابی که توسط شرکت های بزرگ اتخاذ می شود نشان داده است که غرفه های نمایشگاهی پس از تبلیغات و فروش تبلیغاتی از لحاظ کسب درآمد در رتبه ی سوم است. این یعنی شما باید برای باقی ماندن در صحنه ی رقابت باید زمان و تلاش زیادی به ساخت غرفه های نمایشگاهی اختصاص دهید.
نکته سوم :
استانداردهایی برای کیفیت، طراحی ، ساخت غرفه و غرفه تعیین کنید تا محیط غرفه را بهبود ببخشید. یک غرفه ی نمایشگاهی که بخوبی ارائه می شود می تواند جاذبه ای منحصربفرد باشد، بخصوص اگر در نمایشگاهی درجه یک با استانداردها و دستورالعمل های خاصی برای غرفه ها شرکت کنید. غرفه های قابل حمل و نقل و سفارشی هم اکنون از طریق متخصصان قابل دسترسی هستند و آن ها می توانند کل طراحی غرفه و ساخت غرفه و انتقال آن به محل نمایشگاه را انجام دهند. مواد سبک و سازه های پیش ساخته کار مونتاژ، شکستن و حمل و نقل را آسان و کم هزینه کرده اند.
نکته چهارم :
کارمندان خود را آموزش دهید تا در غرفه فروشندگی کنند. به یاد داشته باشید که برای چه کسانی کار انجام می دهید، پیام چیست و می خواهید مشتریان چه چیزی درباره ی محصول و خدمات بدانند. پیام را با کارمندان تمرین کنید تا شفاف و صریح باشد. 
مطمئن شوید که کارمندان مطلع در غرفه به سوالات پاسخ می دهند. مطمئن شوید که نمایندگان خوبی برای شرکت هستند و اتیکت دارند – چیزی نخورند، ننشینند، با یکدیگر صحبت نکنند و مشتریان را نادیده نگیرند.منبع : انواع غرفه
نکته پنجم :
برای غرفه سازی موثر در فروش از منابع مورد اطمینان راهنمایی بگیرید. با رشد صنعت نمایشگاه، منابع حامی کسانی که می خواهند نمایشگاه را به بخش اصلی بازاریابی خود تبدیل کنند نیز رشد داشته اند. همزمان با برنامه ریزی فروش و بازاریابی، به ارزش ساخت غرفه های نمایشگاهی خوب و یا ارتقا یافته نیز دقت کنید. در محیط کسب و کار امروز، جایی که تکنولوژی های پیشرفته ی تجارت الکترونیک و موبایل ها ملاقات های رو در رو را از بین برده اند، شرکت شما احتمالا بدنبال بهره گیری حداکثر از نمایشگاه ها است تا بتواند به تیم فروش کمک کند. ساخت غرفه خوب با طراحی منحصر بفرد کمک شایانی در برند سازی و رقابت با همکاران و فروش هرچه بیشتر به کمپانی شما می کند.