تعیین اندازه غرفه بر اساس ذوق و سلیقه نیست و صرف بزرگی غرفه به اعتبار
شرکت نمی افزاید و کوچک بودن نیز ممکن است نتواند اهداف شرکت را محقق نماید
لذا برای تعیین اندازه مورد نیاز یک غرفه می بایست تعداد کالاهای نمایشی،
اندازه و حجم و نحوه ارایه آنها، نیاز به فضای مذاکره و تشریفات و … را با
بودجه متناسب اختصاص یافته از طرف شرکت در نظر گرفت و اندازه غرفه
نمایشگاهی را بطور نسبی محاسبه نمود.منبع :
اجاره تجهیزات نمایشگاهیبرای انتخاب بهترین اندازه غرفه موارد ذیل مد نظر قرار گیرد:
• اهداف حضور در نمایشگاه، که تعیین کننده بودجه و محصولات قابل ارائه نیز می باشد.
• روش نمایش و تعداد و اندازه محصولات قابل ارائه در غرفه
•
کسب اطلاعات کافی از تعداد بازدیدکننده و مشارکت کننده در نمایشگاه و جذب
تعدادی از آنها (با توجه به سیاست های شرکت) و داشتن فضای مناسب برای ورود
و یا مذاکره که در محاسبه فضای غرفه مهم است.
• کیفیت برگزاری نمایشگاه و سیاست های شرکت جهت ارتباط پذیرایی مناسب با اختصاص فضای VIP
• تعداد کارکنان غرفه و وسایل مورد نیاز آنان جهت انجام امور محوله.
• داشتن جلسات آموزشی و یا ارایه و معرفی کالا و خدمات توسط لوازم سمعی و بصری.
سهشنبه 27 تیرماه سال 1396 ساعت 07:58 ب.ظ