دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

مواردی در طول سفرکه می تواند باعث اخراج شما از هواپیما شود

هر روز افراد زیادی برای سفر از هواپیما استفاده می کنند. این وسیله برای رساندن شما به مقصد آنقدر سرعت بالایی دارد که نمی توان به راحتی از آن چشم پوشی کرد. اما هواپیما با وجود همه فوایدی که دارد ممکن است مشکلاتی را هم برای شما ایجاد کند. در هر سفر هوایی افراد مختلفی با فرهنگ های متفاوت وارد هواپیما می شوند و گاهی ممکن است بعضی از آن ها با رعایت نکردن برخی از اصول باعث ناراحتی شما شوند. می خواهیم به مواردی اشاره کنیم که گاهی توجه نکردن به آن ها می تواند باعث اخراج شما از هواپیما شود. این مطلب برگرفته از سایت تور سن پترزبورگ تابستان96 است .
۱- بر روی صندلی دیگران نشستن
قبلا اتفاق افتاده که زوجی با نشستن بر روی صندلی دیگران از هواپیما اخراج شدند! ماجرا از این قرار بوده که این دو نفر با ورود به هواپیما می بینند که بر روی صندلی آن ها دو نفر دیگر نشسته اند اما به جای اینکه این موضوع را با خدمه پرواز در میان بگذارند بر روی صندلی های دیگر می نشینند. کمی بعد خدمه به آن ها می گویند که این صندلی ها هزینه بسیار بیشتری از صندلی های خوشان داشته و چون راضی نمی شوند که هزینه بیشتر را پرداخت کنند از هواپیما اخراج می شوند! پس هنگامی که وارد هواپیما می شوید حتما روی صندلی خود بنشینید چون در غیر این صورت خدمه می توانند شما را از هواپیما بیرون کنند.
۳- بوی ناخوشایندی داشتن
حنما قبل از این که سوار هواپیما شوید به حمام بروید و لباس های تمیز بپوشید چون در صورتی که بوی ناخوشایندی بدهید و باعث آزار مسافران دیگر شوید در صورت شکایت آن ها به خدمه، به راحتی زمینه اخراج شما از کابین هواپیما فراهم می شود.
۴- بیماری مسری داشتن
اگر ظاهر شما کاملا نشان می دهد که بیمار هستید ممکن است برای ورود به هواپیما با مشکل روبرو شوید. چون در این صورت خدمه بیماری شما را واگیر فرض می کنند و برای حفظ سلامتی دیگران مجبور هستند که شما را از هواپیما بیرون کنند. اگر بیماری شما واگیر نیست می توانید با نشان دادن مدرکی  خیالل خدمه را راحت کنید!
۵- بد رفتاری با خدمه پرواز
خدمه پرواز افرادی از کادر پروازی هستند و باید با آن ها رفتاری محترمانه داشته باشید. هر گونه بی احترامی به آن ها  و یا اختلال در نظم کابین هواپیما از جانب شما به خدمه پرواز این اجازه را می دهد تا به راحتی شما را از هواپیما اخراج کنند.
۶- ظاهری نامناسب داشتن
یکی از قوانین بین المللی هواپیما این است که در هنگام ورود به آن باید کفش، پیراهن و شلوار داشته باشید در صورتی که یکی از این موارد را رعایت نکنید خدمه می توانند از ورود شما به کابین جلوگیری کنند.
۷- زیاد بزرگ بودن
اگر سایز فردی به اندازه ای بزرگ باشد که امکان استفاده از کمربند ایمنی را نداشته باشد در این صورت خدمه این اجازه را دارند تا برای حفظ جان این افراد آن ها را از هواپیما بیرون کنند. اگر کمربند آن ها بسته هم شود برای اینکه مزاحمتی برای فرد کناری خود نداشته باشند بهتر است که برای خود دو صندلی رزرو کنند.