دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

۶ چیزی در هند که خواب را از چشمانتان می گیرد!

مواردی که باعث بی خوابی در هند می شوند
هند کشور حیرت آوری است و حرف های زیادی برای گفتن دارد. هر کسی که سفر به هند کرده، نیمی از وجودش را در آنجا جا گذاشته است و دوست داشته تا چندین بار دیگر به آنجا برود، اما ظاهرا دلایل زیادی در این کشور پر جمعیت وجود دارد که باعث می شود خواب از چشمانتان ربوده شود. این ها را از زبان توریستی که چندین ماه را در هند سپری کرده می شنویم. این مطلب برگرفته از سایت تور آنتالیا است .
سگ ها: وقتی در هند قدم می زنید، با سگ های وحشی زیادی روبرو می شوید که در خیابان ها، سواحل، بیابان ها و شهرها در حال پرسه زدن هستند و شما نمی توانید از دستشان خلاص شوید و همین که هوا تاریک شود، آنها پادشاه شهر می شوند! سگ ها در تمام شب پارس می کنند و به نظر می رسد هیچ وقت دوست ندارند آوازشان را قطع کنند. کامیون های حمل و نقل: در این کشور هیچ وقت نمی توانید از دست سر و صدای کامیون ها در امان باشید چون آنها بوق هایی دارند که صدایشان شبیه صدای فیل هاست! در همه جای هند صدای آنها را می شموید، هم در بیابان هم نصفه شب در اتوبوس، هم وقتی در هتل هستید و هم در سواحل! قطارها: حتی وقتی در جایی باشید که فکر کنید اصلا به ریل راه آهن نزدیک نیست، می توانید صدای آنها را بشنوید، بله قطارها! قطارهایی که سوت کشان راهشان را می پیمایند. تصور کنید همینکه می خواهید بخوابید، بوق دیگری خوابتان را می پراند.
تلفن های همراه: چیزی حدود ۵۰۰ میلیون تلفن همراه در این کشور وجود دارد و بعضی از مردم هم دوست دارند آنها را هر دقیقه از کیف و جیبشان بیرون بیاورند و با آن صحبت کنند. این تعداد بس نیست، خیلی ها حتی ۲ تا تلفن همراه با خود حمل می کنند! در اتوبوس، در قطار، در تاکسی، تلفن های همراه همه جا بی وقفه مزاحم هستند. پرنده ها: چه کسی فکرش را می کند که پرنده ها تا اندازه ای پر سر و صدا باشند که بتوانند خواب را از شما سلب کنند. اگر آن قدر بد شانس هستید که پرنده ای در جلوی پنجره ی اقامت گاهتان لانه درست کرده باشد، باید منتظر شب های پر سر و صدا باشید. صدای لطیف و خوش آنها وقتی که ساعت ۴ صبح باشد، دیگر اصلا خوش نخواهد بود! انگار که فقط به این قصد می خوانند تا مردم را از خواب بیدار کنند. تخت های سفت و سخت: اگر در یک هتل اقامت کنید، این مورد برایتان محسوس نخواهد بود اما وقتی نوبت به هاستل ها و اقامتگاه های ارزانتر برسد، قضیه فرق دارد. هر روز صبح وقتی که از روی تخت بلند شوید احساس می کنید کمرتان گرفته است بنابراین بهتر است همیشه یک ژل تسکین دهنده ی درد وقتی در هند هستید همراهتان داشته باشید.
این تخت ها واقعا به سختی صخره هستند و وقتی روی آن ها می نشینید می توانید احساس کنید که استخوان های قدیمی بدنتان، دارند فریاد می کشند