دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

چه بالشی برای سفرهای هوایی انتخاب کنیم؟

توصیه هایی برای انتخاب بالش سفری
یکی از نکاتی که در رابطه با یک سفر هوایی طولانی مورد توجه است، به‌ همراه داشتن بالش مسافرتی است. لازم است یا نه؟ من می‌گویم بله! به‌همراه بردن یک بالش مسافرتی برای همه مساله مهمی نیست، در حقیقت فکر می‌کنم برای به‌همراه داشتن آن باید کلی با خودتان کلنجار بروید.
در کنار تمامی تجهیزات کارآمد سفر، داشتن بالش مسافرتی در پروازهای طولانی به نظر من یک الزام است. اما با توجه به تنوع آن در بازار، ممکن است ندانید که باید از کجا شروع کنید. این مطلب برگرفته از سایت تور بالی است .
چرا باید یک بالش مسافرتی خرید؟
دلایل زیادی برای خرید یک بالش مسافرتی وجود دارد. نکات زیادی هم هست که پیش از خرید آنچه که می‌خواهید باید بدانید، مثلا شکل آن. بهترین بالش مسافرتی نه تنها باید از لحاظ قیمت مناسب باشد، بلکه باید کوچک، قابل حمل و صد البته خیلی خیلی راحت باشد.
چرا شما باید یک بالش مسافرتی داشته باشید؟
اگر می‌خواهید حین پرواز راحت باشید، به یک بالش مسافرتی احتیاج دارید؛ به‌همین سادگی. این بالش می‌تواند تکیه‌گاه گردن، سر و شانه‌های شما باشد و همچنین احتمال سردرد حین پرواز را که ناشی از فشار و کشش است، کاهش دهد چون بهترین حمایت را از سر و گردن انجام می‌دهد. با استفاده از بالش، می‌توانید راحت‌تر بخوابید چرا که به تجربه دریافته‌اید که پشتی صندلی هواپیما ابدا راحت نیست و پنجره‌ی هواپیما هم نمی‌تواند راحت باشد.
اگر بالشی مسافرتی یافتید که حمل آن راحت بود، مطمئن شوید که حجم یا وزنی به ساک دستی‌ای که با خود به داخل کابین هواپیما می‌برید‌، اضافه نخواهد کرد.
مسلما پیش از انتخاب بهترین بالش برای خودتان، باید در مورد ویژگی‌های آن بدانید.
چگونه بهترین بالش مسافرتی را برای خودتان انتخاب کنید
فاکتورهای زیادی را باید در نظر بگیرید، پس بهتر است در مورد آن‌ها بیش‌تر بدانید.
اشکال مختلفی از بالش‌های مسافرتی موجود است از جمله: U شکل، J شکل، سه گوش، استوانه‌ای، گردنی و کوسن‌ها. بالش‌های U شکل از پرطرف‌دارترین بالش‌ها هستند؛ بالشی که به شکل U است و با فاصله‌ی کمی از زیر چانه‌تان، دور گردن شما قرار می‌گیرد. بالش J شکل هم خیلی به بالش U شکل شبیه است و با ایجاد تکیه بر زیر چانه، گردن را نگاه داشته و از افتادن گردن به جلو یا اطراف، جلوگیری می‌کند.
بالش‌هایی که به شکل کوسن هستند، از پشت و ستون مهره‌ها محافظت می‌کنند، در نتیجه اگر از درد پشت رنج می‌برید، این گزینه انتخاب خوبی است. بالش مسافرتی گردنی، مثل یک یقه دور گردن شما قرار می‌گیرد و بندی دارد که با بستن آن، در جای خود ثابت می‌ماند. اگر در صندلی وسط هواپیما نشسته باشید و کسانی در طرفین شما نشسته باشند، استفاده از این بالش راه مناسبی است که سرتان را بر شانه‌ی کنار دستی‌تان نگذارید!
حتی می‌توانید یک بالش مسافرتی معمولی بخرید که نمونه‌ی کوچکی از کوسنی است که روی مبل خود دارید.