دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

رابطه طراحی دکوراسیون فروشگاه درجذب مشتری

طراحی داخلی جهت  دکوراسیون فروشگاه خود را بنحوی انتخاب کنید که با محصولات شما همخوانی داشته باشد اینکار یکی از روش های جلب بیشتر خریدار خواهد شد.استفاده از طرح ها و المان هایی که به شکل نو و جدید در طراحی فروشگاه و دکوراسیون آن باعث خواهد شد خریداران را به خود جذب کرده و وارد فروشگاه شما شده و اجناس شما راببیند هرچند قصد خرید اولیه نداشته باشند ولی با کشیده شدن به سمت فروشگاه از محصولات شما دیدن و باعث خرید کردن آنها گردد اینکار یکی از روش های بازاریابی مدرن می باشد. این مطلب برگرفته از سایت دکوراسیون مغازه است .
استفاده از متریال خوب و مستحکم نیازیک طراحی دکوراسیون است باید به نحوی باشد با برداشتن اجناس و بازبینی آنها توسط مشتری دکور خراب نشود و از استحکام قابل قبولی برخودار باشد نحوه جاگذاری  قفسه ها و قرارگیری اجناس در فروشگاه شما باعث به شکلی باشد که مشتری براحتی بتواند همه وسایل و محصولات داخل را ببیند نوردهی وقرار وسایلی که اندازه کوچکتری دارند در مسیرهای نزدیک تر و قرار دادن محصولات در نماهای دورتر یکی از اصول صحیح قرارگیری وسایل در داخل فروشگاه می باشد.
دکور شما باید متناسب با اندازه فروشگاه شما باشد چناچه دارای فروشگاه کوچک می باشید به هیچ وجه از دکوراسیون و میزها و قفسه های بزرگ استفاده نکنید اینکار علاوه بر فضاگیری امکان آزادی و گردش در داخل مغازه و فروشگاه شما را می گیرد همچنین چناچه فروشگاه بزرگی دارید نباید از میزهاو قفسه های کوچک استفاده کنید زیرا اینکار باعث خالی جلوه دادن فروشگاه شما از اجناس می باشد و مشتری تمایلی به خرید از فروشگاه با محصولات کم و محدود ندارد باید به شکلی تنوع وجود محصولات فروش شما در دید مستقیم مشتری باشد اینکار علاوه بر قرارگیری نمونه هایی از اجناس در دکور در داخل فروشگاه نیز الزامی است.
طراحی دکوراسیون فروشگاه
در طراحی دکوراسیون فروشگاه  تأثیر رنگ اثر عمیقی در ذهن مشتریان می‌تواند بگذارد و همچنین استفاده از رنگ‌های مناسب و هماهنگ در سقف، دیوار و کفپوش می‌تواند فضای متفاوتی را به مشتریان القا کند و توجه مشتری را به خود جلب کند. در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه هماهنگی و تطابق آن با ماهیت کار و حرفه شما ارتباط مستقیمی دارد؛ بنابراین باید به نکات کلیدی و ریز توجه زیادی شود. در کنار فروشگاه‌ها و اصناف جذابی که افراد روزانه از کنار آنها می‌گذرند بسیار مهم است که طراحی خاص فروشگاه شما قابلیت رقابت با دیگر فروشگاه‌ها را داشته باشد و حتی از هم صنف‌های خود جلو بزند. طراحی دکوراسیون باید به گونه‌ای باشد که باعث سردرگمی مشتریان نشود و نیز بهترین فضا را برای نمایش محصولات ایجاد کند.
در طراحی  دکوراسیون فروشگاه خود  نوپردازی را حتما رعایت کنید. زیرا نورپردازی یکی از مزیت های اصلی در خرید بیشتر محصول است تهویه مناسب نیز باید در طراحی رعایت گردد زیرا درنظر داشته باشید وقتی تعداد زیادی مشتری برای خرید محصول به فروشگاه می آیند اگر طراحی دکوراسیون و چیدمان به نحو مناسبی نباشد افراد تمایل خود را جهت خرید از دست می دهند.
سعی کنید تنوع را در دکوراسیون و طراحی داخلی فروشگاه خود حفظ کنید درنظر داشته باشید تکرار وداشتن یک فروشگاه با دیزاین ثابت در مدت زیاد باعث دلزدگی خریدار می گردد مشتریان دائمی شما بعد از گذشت مدتی وقتی یک دیزاین و دکور رادر فروشگاه شما ببینند کمتر دقت به همه وسایل می کنند و یا کم کم رغبت آمدن به آنجا را از دست می دهند.