دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

رابطه بروشور با بازاریابی

آماده اید که فعالیت بازاریابی جدیدی را راه اندازی کنید و می دانید که به طراحی و چاپ کاتالوگ نیاز دارید. اگر مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، وظیفه ی طراحی، چاپ و توزیع بروشور شما می تواند دلهره آور باشد. برای برآمدن از پس این امر اساسی استراتژی بازاریابی، کسب و کارهای زیادی بر نرم افزار نشر رومیزی بسته بندی شده، کلیپ آرت و چاپگرهای رومیزی متکی هستند- و چند چیزند که می توانند برای کسب و کار مصیبت بارتر باشند. به جای داشتن چیزی که گویای کیفیتی ضعیف از شرکت شما برای مشتریان باشد،  در ازای زمان، تلاش و هزینه ای که صرف می گردد تا خودتان این کار را انجام دهید، می توانید بروشوری با چاپ و طراحی حرفه ای داشته باشید که عملا در جهت فروش خدمات و محصولات شما برایتان عمل کند. مشتریان کیفیت بروشور را با کیفیت شرکت شما معادل می دانند. آنها همچنین می دانند که طراحی و چاپ بروشور هزینه ی پولی در بردارد، اگر شما بروشور ارزانی داشته باشید، این امر برایشان حاکی از آنست که شما خوب پول درنمی آورید و بنابراین، گنجینه ای از مشتریان رضایتمند ندارید. بروشورهای ارزان قیمت در کوتاه مدت می توانند به مرگ کسب و کار شما بینجامند ، یک ضرب المثل قدیمی هست : یا کاری رو انجام ندهید یا اگر آن را انجام دادید به بهترین نحو آنرا انجام دهید. این مطلب برگرفته از سایت چاپ بروشور است .

تهیه متن بروشور
پیش از طراحی بروشور خود، لازمست بدانید که قرار است چه چیز را می خواهید بیان کنید. اگر تجربه کافی در این مورد ندارید پس این وظیفه را بعهده شخص دیگری بگذارید.  درحالیکه شاید فکر کنید می دانید چه برداشتهایی قرار است درمورد شرکت شما صورت پذیرد، از یک نفر که متخصص در ادبیات و تنظیم متون می باشد استفاده نمائید ، یک متخصص ادبیات حرفه ای از محرکهای روانشناسی ای آگاهی دارد که باعث می شوند مشتریان برای برداشتن گام بعدی فرایند خرید برانگیخه شوند استفاده کنید. آنها همچنین از دیدگاه عینی ای به شرکت شما نزدیک می شوند و قادرند که تامل کنند تا  منافع و ویژگیهای اصلاح شده برای مخاطبین هدفتان را بیابند.
طراحی بروشور مهمترین عامل در تهیه بروشور شما
همانند انتخاب متن های  بروشور، طراحی بروشور بایستی با آراستگی و ظرافت صورت پذیرد. تنها طراحان تعلیم دیده ی گرافیک واقعا می دانند که کدام رنگها بر مشتریان اثر می گذارند و چگونه از آن رنگها در عطف با اشکال و تصاویر همراه با مطالبتان برای تهیه ی بروشوری جذاب استفاده کنند که موثرواقع شود. طراحی یک بروشور حرفه ای  می تواند از ۲۰۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان هم هزینه در برداشته باشد و باز هم این پولی است که در طولانی مدت به درستی هزینه شده است و باعث برد شما در تجارتتان خواهد شد.
قسمت نهایی چاپ ایده آل
چاپ بروشور شما نیز مانند طراحی و تهیه متن باید بسیار حرفه ای انجام گردد، چاپ افست بهمراه صحافی مناسب . بسته به طراحی و اولویتهای شما، بروشورها بایستی بر روی کاغذ گلاسه ۱۵۰ الی ۲۵۰ گرمی چاپ نمایند. در صورت انتخاب کاغذی نازک تر از این ، تنها نتیجه بروشوری بی ثبات و خیلی معمولی خواهید داشت؛ هرچیز بیش از این حد هم خیلی زمخت می شود. چاپ یک بروشور بصورت افست از تیراژ ۱۰۰۰ عدد شروع می شود و قیمتی از رنج ۱۰۰۰ تومان  الی ۵۰۰۰ تومان در سایز آ۴ در بر خواهد داشت . البته این قیمت می تواند کمتر هم باشد و این بستگی به انتخاب نوع کاغذ،صحافی و رنگ دارد …