دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

استراتژی های چاپ بروشور شما چیست ؟

آیا بروشورهای شما آنقدر برای شما بازگشت سرمایه دارند که باعث ترغیب بازاریاب ها شود ؟ و آیا آنها اجزای اطلاعاتی کاملی دارند که یک رسانه به منظور تقویت کارهای شما محسوب شوند؟ اگر بروشورهای شما در حال تولید است، و یا اگر احساس می کنید تنها دلیل چاپ بروشور شما این است که از شما انتظار می رود که این کار را انجام دهید، اکنون زمان آن است که استراتژی چاپ بروشور خود را دوباره ارزیابی کنید.

در اولین و مهمترین گام، شما زمانی که می خواهید اقدام به طراحی و چاپ کاتالوگ نمایید، باید یک هدف مشخص در ذهن داشته باشید. شما ممکن است بخواهید شرکت خود را تبلیغ کنید و یا پیامی را منتقل کنید، اما باید به این نیز فکر کنید که از مشتری انتظار دارید که چه اقدامی نماید. برای داشتن یک بروشور موفق، این اقدام معمولا در گام بعدی از روند خرید رخ می‌دهد که با تماس با یک شماره، بازدید از یک مکان و یا ورود به یک وب سایت انجام می شود. اگر بروشور شما سرنخ های مفیدی ایجاد نمی کند، سعی کنید سه عنصر سود ده زیر که باید در هر بروشوری باشد را در بروشور خود بگنجانید. این مطلب برگرفته از سایت چاپ بروشور است .
۱٫ نمودارها و شکل ها
اغلب داده های پیچیده یا حتی داده های نسبتا ساده ای که نیاز به توضیح فراوان دارند را می توان به سادگی و سرعت در یک نمودار یا شکل خلاصه کرد. مشتریان به طور معمول عکس العمل خوبی نسبت به نمودارها و شکل های زیبا، جذاب، تمیز و ساده دارند. نمودارها و شکل‌هایی که انواع مختلف اجناس و خدمات شما را با هم مقایسه می کنند، مزیت شرکت شما را نسبت به دیگر رقبا نشان می دهند و یا آنکه حاوی هرگونه اطلاعات مهم دیگری هستند. نمودار ها و شکل ها می توانند در یک نگاه به مشتریان نشان دهند که کدام محصول بیشتر برای آنها متناسب است، چرا شما از رقبای خود بهتر هستید و یا برای مثال در مورد شرکت هایی که در رابطه با مباحث مالی هستند، چرا مشتریان باید در زمان حاضر برای تضمین یک آینده مطمئن به فکر سرمایه‌گذاری باشند.
۲٫ منافع مشتری
فضای زیادی از بسیاری از بروشورها به این اختصاص داده می شود که به مشتریان اطلاعاتی در مورد شرکت ها داده شود. اطلاعاتی مانند اینکه چه زمانی تأسیس شده‌اند، مؤسس آنها چه کسی بوده است، چه کارهایی انجام می‌دهند، چگونه آن کارها را انجام می دهند، موفق به کسب چه جوایزی شده اند و غیره. در دو کلمه: خسته کننده و غیرمؤثر. با این حال که بعضی از این اطلاعات می توانند در فروش به شما کمک کنند، اما هیچیک منجر به بستن قرارداد نخواهند شد. مشتریان به اینکه شما چه می کنید و یا چه کرده اید و یا چه جوایزی کسب کرده اید توجهی ندارند، آنچه برای آنها مهم است آن است که برای آنها چه می توانید انجام دهید.
برای هر بروشور خاص، یک لیست هدفمند از منافع مشتریان با تمرکز بر یک تا سه منفعت عمده را در بروشور بگنجانید (دیگر منافع را نیز می توانید ذکر کنید، اما نه به صورت تأکید شده). بر این تمرکز کنید که به مشتریان بگویید که چگونه مشکلات آنها را حل خواهید کرد و یا در غیر اینصورت چگونه زندگی را برای آنها ساده تر و بهتر می کنید. هنگامی که بتوانید چنین کاری را انجام دهید، می توانید بازگشت سرمایه عالی چاپ بروشور را درک کنید.
۳٫ یک پیشنهاد ویژه با زمان محدود
مشاهده چندین میلیون بروشوری که در حال گردش هستند گاهی حیرت انگیز است ، وقتی که می فهمیم که چه تعداد از آنها هیچ پیشنهادی ارائه نمی دهند و یا حداقل هیچ پیشنهاد جذابی برای مشتریان ارائه نمی کنند. تماس با یک شماره برای مشاوره رایگان یک پیشنهاد نیست بلکه یک توقع است. به منظور حداکثر سازی واقعی بازگشت سرمایه خود، شما باید یک پیشنهاد هدفمند، ویژه و با زمان محدود را به مشتری خود ارائه دهید که مایل به استفاده از آن باشد.  فرض کنیم که شما یک کسب و کار کوچک دارید و در نظر دارید یک وبسایت جدید خریداری نمایید. شما تحقیقات خود را انجام می دهید و چند بروشور نیز جمع آوری می کنید. متوسط قیمت بیشتر شرکت ها برای طراحی وبسایت در حدود ۳۰۰۰ دلار است.
یکی از شرکت ها در بروشور خود اشاره کرده است که اگر تا شش هفته دیگر با آنها تماس گرفته و قرارداد امضا کنید، تنها به ازای ۲۲۵۰ دلار یک وبسایت دلخواه برای شما ایجاد می کند. در شرایطی که همه عوامل دیگر یکسان باشند، شما کدامیک از شرکت ها را انتخاب می کنید؟ احتمالا آن شرکتی که صرفه جویی ۷۵۰ دلاری برای شما دارد را انتخاب می کنید و احتمالا شما برای دستیابی به آن صرفه جویی بلافاصله خرید خود را انجام خواهید داد. یک پیشنهاد عالی با زمان محدود نه تنها برای مشتریان ارزش دارد، بلکه آنها را به تصمیم گیری سریع ترغیب می کند و به همین دلیل است که شما باید چنین پیشنهادی را در بروشور خود بگنجانید.