دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

بروشور یا کاتالوگ ؟!

شما گستره بزرگی از محصولات یا خدمات دارید و می خواهید برای یک بازاریابی گسترده اقدام نمائید، اما نمی دانید که آیا بروشور یا کاتالوگ را برای هدف خود چاپ کنید. چطور تصمیم می گیرید که کدام برای کار شما بهتر و مناسبتر برای مشتریانتان است و کدام به احتمال زیاد بازده سرمایه گذاری بیشتری حاصل می کند، به خواندنتان برای یادگیری اینکه کدام را انتخاب کنید ادامه دهید، چاپ بروشور راهنما یا طراحی و چاپ کاتالوگ ، همچنین اینکه چگونه قدرت هردو را برای افزایش فروش خود به کار گیریم. این مطلب برگرفته از سایت چاپ بروشور است .

اولین بررسی شما فرآیند فروشتان است. آیا دهها یا صدها محصول خرده ریز نسبتا کم قیمت را می فروشید؟ فرصتهایی که بروشور برای تجارت شما فراهم می کند این است که به مشتریان اجازه می دهد که محصولات شما را بررسی کرده و یک خرید قابل لمس داشته باشند. اگر محصولات خیلی کمی بفروشید، به هر حال، یا محصولات شما گران و بسیار مشتری پسند(خاص) هستند، و یا اگر خدماتی را ارائه می کنید و یا هیچ محصولی نفروشید، یک کاتالوگ احتمالا بیشتر نیازهای شما را رفع می کند برای اینکه می تواند به مشتریان شما اطلاعات پس زمینه ایی را ارایه کند که آنها قبل از اینکه تماس بگیرند و وارد یک فرآیند طولانی فروش شوند باید از آنها مطلع باشند. در همین راستا، اهداف کاتالوگ و بروشور راهنمای شما متفاوت هستند. کاتالوگ شما سعی در بدست آوردن یک تماس تلفنی، بازدید از یک وب سایت، یا آماده کردن حراج بعدی را دارد، یک بروشور راهنما سعی به ایجاد فروش فوری دارد. چگونه از هردو استفاده کنید
شما می توانید با استفاده از بروشور  و کاتالوگ ها به صورت پشت سر هم برای تقویت یگدیگر، مهارت بازاریابی خود را دو برابر کنید. یک کاتالوگ می تواند یک بروشور راهنمای فروش نیز باشد و یک بروشور راهنما می تواند به عنوان مجرایی بین خریدهای کوچک و بزرگ با یک کاتالوگ به عنوان تهسیل کننده آن عمل کند.فرض کنید قطعه صنعتی جدید در بروشور راهنمای شماست. برای آزاد کردن توان فروشتان، یک کاتالوگ در مورد محصولات صنعتی ارسال کنید که در آن اطلاعات اطلاعات مختصری آمده است و چند روز قبل از اینکه شما بروشور راهنمای اصلی بفرستید، نشان دهد. مخاطب مورد نظر شما( بی شک به آن محصول نیاز خواهد داشت ) کاتالوگ شما را خواهند خواند و آماده سفارش خواهد شد که چه زمانی کاتالوگ راهنمای جدید شما با یک فروش خاص در رابطه با آن محصول به دست آنها می رسد.
یک تذکر: اگر کاتالوگ یا بروشور راهنمای خود را با فاصله زیاد از هم ارسال کنید، ممکن است مشتریان شما مشتری شخص دیگری شوند. تحویل باید خیلی نزدیک بهم باشد و در صورت تمایل، می توانید به سادگی هر دو را دریک بسته قرار دهید. اگر شما اغلام بسیار کوچکی در بروشور راهنمای خود بفروشید مثالی در مورد لغو( وارونه)(پشت سکه) خواهد بود، بلکه بعضی اقلام اصلی که چرخه  فروش را گسترش داده اند. در بروشور راهنمای خود می توانید یک محصول رایگان یا URL برای گرفتن کاتالوگی در مورد موضوع قرار دهید و از این طریق گفتگو با مشتریان بسیار مهم علاقمند به محصولات اصلی خود را آغاز کنید. خلاصه اش کنیم؟ بروشور و کاتالوگ ها ابزار قدرتمند فروش هستند، و با یکدیگر می توانند دو ارقیبان شما را از گود بیرون کند.