دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

غارهایی در جهان که می توان در آنها اقامت کرد

بسیاری از گردشگران با اقامت در هتل های منحصر به فرد همراه با چشم انداز خیره کننده، به راحتی می توانند رویای خود را به واقعیت تبدیل نمایند. امکانات و محل قرار گرفتن این هتل ها میهمانان را حیرت زده خواهد کرد. اگر جزو علاقمندان به هیجان هستید و اقامت در یک چهار دیواری خسته کننده با یک تخت بزرگ با یخچال کوچک برای شما قابل قبول است ولی هیجان انگیز نیست، کمی از قدرت خلاقیت خود استفاده نمایید و یک غار بی نظیر را برای اقامت خود انتخاب نمایید. برخی از این غارها بسیار لوکس و برخی دیگر از آنها دارای پایه و اساس بسیار محکمی می باشند، اما تمام آنها تاریخ، رمز و رموز و شگفتی های منحصر به فرد خود را دارند. این مطلب برگرفته از سایت تور مراکش نوروز 96 است .
کورت سن پیِرو، ایتالیا
کورت سن پیرو یک محله کوچک با حیاط می باشد که در آن اتاق ها و سوئیت ها در خارج از سنگ توفا قرار گرفته اند. این مکان همه امکانات رفاهی مورد نیاز مانند وان حمام دو نفره برای تجربه اقامتی صمیمی و رسمی را ارائه می دهد و توسط یک زوج رمانتیک به صورت پنج اتاق و به کمک دیواره های سنگی طراحی شده و دارای امکاناتی مانند شمع، تخت های بزرگ، تلویزیون های صفحه تخت و دسترس به اینترنت می باشد. همچنین خدمات ماساژ و نگهداری از کودک نیز در صورت درخواست در این مکان ارائه خواهد شد. انجام فرآیند سنگ تراشی بر روی سنگ توفا، درب های قدیمی و طاقچه های بی نظیر همگی از ویژگی های برجسته ساختار تاریخی این مکان می باشند. هزینه اقامت در یک اتاق استاندارد برای دو نفر در این مکان 250 یورو (275 دلار) است.
غارهای گرند کَنیون، آریزونا
چرا در بزرگترین، عمیق ترین، تاریک ترین، قدیمی ترین و کم صداترین اتاق در دنیا و یا حداقل در آمریکا اقامت نمی کنید؟ غارهای گرند کنیون با ابعاد 60 متر در 122 متر و سقف 21 متری (اصلاً در این مکان احساس تنگی نفس نخواهید کرد) و با قدمت بیش از 65 میلیون سال در عمق 67 متری از سطح زمین تشکیل شده است. هزینه اقامت در این غار زیرزمینی برای هر دو نفر 800 دلار خواهد بود. تمام اتاق هایی که در این غار در نظر گرفته شده اند مجهز به امکانات رفاهی فوق العاده مانند دو تخت، مبل، آشپزخانه، حمام، میز و صندلی می باشند. همچنین آب توسط کارمندان این مکان به قسمت پایین منتقل می شود. احتمالاً بهترین بخش این اقامت زیرزمینی کشف زیبایی های غارهای کم جمعیت و آرام از نزدیک می باشد.
هتل دِزِرت کِیو، استرالیا
در حالیکه گزینه های بسیار زیادی برای اقامت بر روی زمین وجود دارد، اما شما می توانید زیبایی های زیرزمین را با اقامت در این هتل های زیرزمینی مجهز به تمام امکانات رفاهی از اتاق، فروشگاه تا بار را کشف نمایید و تجربه ای منحصر به فرد از اقامت در مکانی تاریک و خنک را برای خود رقم رنید. این هتل در فاصله 15.5 متری زیر سطح دریا و در بالای دریاچه اِیِر قرار گرفته و هزینه اقامت در این اتاق های زیزمینی شبی 160 دلار می باشد.
هتل های کِپادوشِن کِیوز، ترکیه
کِپادوشیا یک منطقه نیمه خشک در مرکز ترکیه می باشد که به دلیل ارائه صخره های عجیب و غریب در دره های راهب بسیار مشهور می باشد. گردشگران بسیار متعددی برای کشف و آشنایی با خانه های دیوار برنز و انجام فعالیت های متعددی مانند پیاده روی، اسب سواری، گردشگری با بالون هوای گرم، تورهای دوچرخه سواری و دیگر گزینه های گردشگری بسیار محبوب در غار گومه این مکان را انتخاب می کنند. این هتل به دلیل دکوراسیون بسیار زیبا به کمک صنایع دستی و اتاق های رنگارنگش بسیار معروف می باشد و 33 اتاق ارائه می دهد که تعدادی از آنها دارای جکوزی هستند. هزینه یک شب اقامت در این هتل حدوداً 100 دلار خواهد بود.