دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

۱۰ راه ارزان برای اقامت در حین مسافرت(بخش پنجم)

B&Bها با حمام مشترک
«تختخواب و صبحانه» ها بعضا می توانند مقرون به صرفه تر از هتل ها باشند، به خصوص اگر شما مایل باشید از حمام مشترک در انتهای سالن استفاده کنید. و این اقامتگاه ها شاید از چیزی که شما فکرش را می کنید راحت تر باشند: بعضا اتاقی که قرار است شما با یکی دیگر شریک شوید، به طور کلی رزرو نمی شود و شما می توانید از تمام امکانات به تنهایی استفاده کنید. این مطلب برگرفته از سایت تور روسیه است .
 موافقم
جمع و جور بودن و صمیمانه بودن جو B&B ها برای بسیاری از مسافران جذابیت دارد- به اندازه ای که می توانند احتمال داشتن هم اتاق و استفاده از حمام مشترک را بپذیرند. نه تنها از طریق هزینه اقامت شما کاسته می شود، بلکه خورد و خوراکتان هم ارزان تر خواهد بود، زیرا که همواره صبحانه رایگان جزو سرویس هاست
 مخالفم
تختخواب و صبحانه ها، به خصوص با آن حمام مشترک، امکانات دیگر مانند تلویزیون، پریزهای کافی برای شارژ وسایل الکترونیکی و حتی وای-فای را نیز معمولا در لیست خود ندارند.
 تبادل خانه
تبادل خانه با مسافر دیگر یکی از ایده آل ترین راه ها برای لذت بردن از سفر با راحتی هایی که «خانه» در اختیار شما می گذارد، است- و اصولا هزینه ای دربر ندارد. برای عضو شدن در این شبکه، شما باید هزینه اشتراک سالانه ای بپردازید  که به اندازه پول یک شب اقامت در هتل است، و بعد از اقامت در یک خانه در طول تعطیلات خود، هزینه عضویت شما از آن طریق جبران می شود. الاعات بیشتر در «تبادل خانه: راهنمای عملی»
 موافقم
تمام راحتی های خانه- آشپزخانه با تمام وسایلش، رختشویخانه، وای-فای و…- و معمولا به دور از هیاهو و شلوغی اماکن توریستی. چرا که نه؟
مخالفم
همیشه احتمال دارد که اتفاقی ناگوار بیافتد- قطعی برق، ترکیدگی لوله، کوبیده شدن در توسط همسر سابق صاحبخانه در ساعت ۳ نصف شب.- وکسی هم جز شما برای رفع مشکل وجود ندارد. تبادل خانه برای مسافران نگران پیشنهاد نمی شود: آیا چیزی از دستم می افتد و می شکند؟ آیا آن ها خانه مرا به گند می کشند؟ آیا چینی های مادربزرگم سالم سر جای خود هستند؟ اگر چنین نگرانی هایی آسایش شب را از شما می گیرد، پس هتل را انتخاب کنید.