دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود
دانستنیها

دانستنیها

در این وبلاگ مقالات و خبرهای مفید قرار داده میشود

چگونه با قیمتی مناسب به کشورهای گران سفر کنیم؟

وقتی می خواهید مسافرتی ارزان داشته باشید سفر به کشورهای گران غیر ممکن به نظر می رسد، شاید خیلی از ما آرزوی رفتن به کشورهایی مثل انگلیس، سوئیس و استرالیا را داشته باشیم اما گاهی فکر اینکه این سفرها خیلی گران است باعث می شود که آن ها را از لیست سفر خود حذف کنیم، برای هر مشکلی راهی وجود دارد می توانیم با خواندن این پست به رازهایی برسیم که با کمک آن ها بتوانیم به کشورهای گران و باشکوه هم سفر کنیم . این مطلب برگرفته ازسایت تور قبرس شمالی  است .
سفر ارزان به انگلیس
انگلیس شهرها و مناظر زیبایی دارد و سفر به این کشور معمولا گران است اما بازدید از جاذبه های گردشگری قدیمی این کشور مثل بیگ بن و موز های ملی بریتانیا رایگان است و برای دیدن باغ آسمان اسکای گاردن لندن هم اگر زودتر بلیط رزرو کنید می توانید از این باغ زیبا رایگان دیدن کنید.
کی پرواز کنیم: سفر به انگلیس در فصل زمستان بین نوامبر و مارس می تواند ۳۰۰ تا ۴۰۰ دلار از هزینه ها کم کند. رزرو کردن پرواز چند ماه جلوتر هم می تواند شما را از تخفیف های ایرلاین های اروپایی بهره مند کند.
کجا اقامت کنیم: هتل های کوچک و «بد اند برکفست» (Bed & Breakfast)  ها که اتاق هایی برای جای خواب و صبحانه هستند بهترین محل اقامت ارزان برای مسافران می باشند مثلا هتل کوچک کلاردون شبی ۱۲۲ دلار و هتل مرکزی و بزرگ سنکچواری هاوس شبی ۲۴۵ دلار می گیرد. «ایر بی ان بی» (Airbnb) هم گزینه بسار مناسبی است شما می تونید به سایت اینترنتی Airbnb.com بروید و در آنجا با لیستی از محل های اقامتی روبرو می شوید که با قیمت های مناسب اتاق ها را کرایه می دهند و قیمت آن ها نسبت به هتل ها خیلی ارزان تر است.
کجا غذا بخوریم: رستوران فیش اند چیپس و غذاهای کافه ای از رستوران ها بسیار ارزانتر هستند.
کجا تفریح کنیم: به تور گردشی در رودخانه تیمز بروید، در این تور می توانید با قایق های تندرو در رودخانه گردش و تفریح کنید و جاذبه های گردشگری را ببینید.
سفر ارزان به سوئیس
سوئیس یکی از گران ترین کشورهای دنیا برای سفر است که این موضوع می تواند فکر سفر به این کشور را از سرتان بیندازد اما این کشور هم فرصت های ارزان زیادی را پیش شما می گذارد تا شانش دیدنش را از دست ندهید. در سوئیس هیچ پارک ملی ای هزینه ورودی ندارد پس با خیال راحت می توانید از کوه های آلپ و مناظر طبیعی آن لذت ببرید.
کی پرواز کنیم: فصل زمستان قبل از اینکه دوباره قیمت ها برای ماه آوریل بالا برود بهترین زمان رفتن به این کشور است.
کجا اقامت کنیم: هتل های مرکز شهر قیمتی حدود ۱۱۹ و هتل های متوسط ۲۱۱ دلار برای هر شب هستند.
کجا غذا بخوریم: با اینکه غذا خوردن در رستوران های بالای کوه با چشم اندازه های خیره کننده ای که دارند می تواند بسیار جذاب باشد اما اگر نگران هزینه هستید در کافرتریای سوپرمارکت غذا بخورید چون هزینه ای به مراتب ارزان تر دارند اینطوری می توانید برای هر وعده غذا ۲۰ دلار کمتر خرج کنید، سوپرمارکت های میگروس، دنر و کوپ ارزان ترین سوپرمارکت های شهر زوریخ هستند که غذاهایی با کیفیت و به قیمت حدودی ۱۰ تا ۱۵ دلار دارند در صورتی که غذا در رستوران های سنتی مرکز شهر زوریخ ۳۵ تا ۴۵ دلار است.
کجا تفریح کنیم : در کوه های آلپ اسکی بازی کنید، در ماه های زمستان گردشگران کمتری در این کشور هستند و قیمت ها ارزان تر است، برف های تازه هم بهترین فرصت برای اسکی را فراهم می کند، بهتر است به پیست های اسکی کوچکتر بروید تا قیمت آن ارزان تر باشد.